2010-08-03, 10:23
Medlem
bafzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theunit
Vad speciell jag skulle ha känt mig om jag var din tjej o läste det du just skrev :S
Det är verkligheten på dejtingsidor. Kan ju tillägga att jag fick en hel del ointressanta svar också.
Citera
2010-08-03, 11:03
Medlem
tragic.s avatar
Skriv en intressant profil så kanske du inte behöver betala något. Jag hittade en kille en gång som jag tyckte verkade skön och han hade skrivit sin mail-adress på ett av sina foton, så man kunde kontakta honom trots att han inte hade betalat det där VIPgrejset. So I did.
Citera
2010-08-03, 11:10
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Ja har varit medlem, en mån 299 kr, sen sa jag upp det. Ser bra ut, lång snygg vältränad, bra jobb och seriös osv. Tyvärr bara massa fluktande och tråkiga tjejer på sidan. Dessutom kan man hitta samma seriösa tjejer på sidor som qx.se, porrigt.se och helgon.se dvs community junkies. Jag skaffa anonyma konto på de siterna för att kolla en tjej som verkade schysst. Där var hon ute efter rock killar på helgon, sex på porrigt och tjejer på qx. lol. Inte seriös sida och inget att lägga pengarna på.
Njaa det köper jag inte beror väl på din ålder iofs. Ser man till brudarna 25 + och bor i Sverige så är de seriösa om de inte är troll som är ryskor mm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in