Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Say what!? Vardå?
Gemensamt för de flesta snyggingarna är iofs en liten humoristisk gnista. Förmågan att vara rolig utan att vara ful. Alltså inte rolig som i "Ha ha ha!

", utan mer rolig som i ett humoristiskt stänk i blicken. (Roliga killar som gör sig fula är ju annars vanligt). Här är ju Pierce Brosnan antagligen världsmästare i att säga en sak med munnen med något helt annat med ögonen. Sånt gör en man vacker.
Har aldrig varit ett fan av den där hunk-looken, så mina val av snyggaste man skiljer sig kanske något från de vanligaste valen.
Humor gör mycket, helt klart, vilket Tom Hanks har, han verkar dessutom vara en riktigt trevlig, smart och godhjärtad man. Dessutom talang i mängder! MEN Tom Hanks är i min mening även en riktig tjusig man till sitt yttre. Som barn var jag stort fan av hans komediserie "Bosom Buddies" (som gick i repris). Halva tiden var han iofs klädd som kvina, men jag tyckte alltid han var snygg. Sen forsatte det liksom bara; Forrest Gump, check! Sleepless in Seattle, check! Punchline, check! Saving Private Ryan, check! osv, osv...
Bosom Buddies
http://a69.g.akamai.net/n/69/10688/v1/img5.allocine.fr/acmedia/medias/nmedia/18/71/61/08/19139716.jpg