Min dator har alltid fungerat utan problem sedan jag installerade windows 7 på datorn (32 bitars). Men imorse frös sig hela datorn efter att ha varit i gång i cirka 5 minuter. Detta upprepade sig ett antal gånger, så jag bestämde mig för att omformatera om datorn med min win7 skiva.
Jag ville som vanligt göra en clean install. När jag skulle formatera hårddiskarna (väldigt simpelt, man väljer hårddisk sen trycker man format på en knapp) råkade jag av misstag formatera en enhet som hade en storlek på 11gb, och ca 5gb ledigt. Har alltid undvikigt att omformatera denna enhet då jag var osäker vad som skulle hända. Nu blev det så att denna enhet rensades, tillsammans med de andra hårddiskarna.
När jag sedan fortsatte hände ingenting. Expanding Windows Files stod på 0% utan resultat. Startade om datorn och prövade igen, men ingen skillnad.
Kan tilläggas att skivan har används 5 gånger, aldrig varit något problem tidigare. Så vad gjorde jag egentligen när jag formaterade denna enhet på 11gb (som inte kan användas att lagra data på när datorn är igång). Datorn är urkopplad men om ni behöver veta namnet på enheten får jag väl plugga i den igen.
Plocka bort alla partioner när du installerar Win 7, kör sedan en ren installation varför skulle man vilja ha kvar en partion med ett 2år gammalt Windows som man får patcha i 5H