Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-05-06, 22:31
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Från och med nu skall jag vara stenhård. visst ska trådarna få en chans, hellre fria än att fälla, men nu jäklar ska övrigt bli fritt från dylika trådar. Jag hoppas att ni hjälper mig så att jag slipper flytta några mb med trådar varje dag.

Helt lätt är det inte, men visst kan man skärpa sig. Min tråd sunkigaste krogen i götet postade jag i övrigt av den anledning att det låg en gammal tråd där som hette sunkigaste krogen i stockholm.

Personligen tycker jag ot är en kul bajstråd i jämförelse med övrigt som är mer seriös, men det är svårt när ni inte ens själva ser tydligt vilka inlägg som postas fel. Jag vet, ni är inga robotar, men det är inte vi heller, men alla försöker nog.
Citera
2004-05-06, 22:36
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Jag vet, ni är inga robotar, men det är inte vi heller, men alla försöker nog.
En osedvanligt sympatisk och mänsklig inställning till saker och ting, det börjar bli lite sällsynt här tyvärr.
Citera
2004-05-06, 22:48
Medlem
jobes avatar
Tack. Håller med.
Citera
2004-05-06, 22:54
Bannlyst
Förtydliga en gång för alla att Off Topic är ett forum där man kan fjanta runt lite och ha roligt. Döp om forumet till något som passar ett forum med denna inriktning i stället för att försöka definiera skillnaden mellan Off Topic och Övrigt med en massa obegripliga klistrade poster.

Sluta framförallt med att flytta trådar från Off Topic för att de enligt en moderators åsikt är postade i "fel" forum. Om jag postar något i Off Topic som handlar om mat så är det för att jag förväntar mig svar i Off Topic-anda. Jag fjantar mig helt enkelt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in