2006-01-09, 19:33
Medlem
J.Ns avatar
Babben Larsson, om jag inte redan sagt det? Hon är för jävla rolig så det hade funkat utan att tveka
2006-01-09, 19:49
Moderator
Gromguttens avatar
Lina Andersson.

Nu i uppdaterad version utan finnar. Hon får gärna torka snoret först men den vita dräkten kan får vara kvar. Åtminstone delvis.

Elisabet Carlsson.

Färglös bibliotekarietyp. Passar gutten utmärkt, men gutten skulle inte erkänna det.
2006-01-09, 19:50
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Babben Larsson, om jag inte redan sagt det? Hon är för jävla rolig så det hade funkat utan att tveka

Hon har så jävla fula tänder.

Men hon har stora pattar...
2006-01-09, 20:03
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa

Det är väl inte tänderna som får mig att tveka...

2006-01-10, 09:31
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Lina Andersson.

Nu i uppdaterad version utan finnar. Hon får gärna torka snoret först men den vita dräkten kan får vara kvar. Åtminstone delvis.

Elisabet Carlsson.

Färglös bibliotekarietyp. Passar gutten utmärkt, men gutten skulle inte erkänna det.

Lina Andersson ger jag inte mycket för utseendemässigt även om hon verkar trevlig och lugn på ett skönt norrländskt sätt.

Men Elisabet Carlsson tycker jag är vacker, i synnerhet i Grabben i graven brevid. Hon var mindre attraktiv i 27 sekundmeter som gick härromdagen där hon var brunett. Så henne skulle jag inte skämmas alls för

Citat:
Ursprungligen postat av Truxa

Innan hade hon även ful hy men jag undrar om hon inte fixat till både tänder och hy, för jag har inte lagt märke till något av de sakernapå ett bra tag, som nu senast när hon var med i Schyfferts humorprogram.
2006-01-10, 12:26
Medlem
Skulle aldrig erkänna för mina vänner att jag har vissa dragningar till det äldre gardet: Michael Douglas, Ed Harris, Harrison Ford, Rolf Lassgård, Suzanne Reuter, Maud Adams, Lena Olin, Bill Murray, Ellen DeGeneres m.fl.

Till skillnad från andra i tråden döljer jag dock inte det faktum att jag gärna skulle vilja ha en het natt med Maria Wetterstrand!!

Edit: höll på att glömma prof. Snape...
2006-01-14, 19:50
Medlem
IlLardos avatar
Haha

Tiger Woods
2006-01-14, 19:58
Medlem
Tuppen Gunnars avatar
hanna ljungberg, mina kompisar tycker hon är manlig

narcissa, mest av barmhärtighetsskäl, vill att ingen ska få veta då välgörenhetsknull ses ner på inom bekantskapskretsen.

Anna lindmarker, vill inte att någon ska veta att jag är buksvåger med knugen.
2006-01-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen Gunnar

narcissa, mest av barmhärtighetsskäl, vill att ingen ska få veta då välgörenhetsknull ses ner på inom bekantskapskretsen.

Du, här behövs ingen välgörenhet kan jag tala om.
2006-01-14, 22:30
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narcissa
Du, här behövs ingen välgörenhet kan jag tala om.

Är det här en av de trådar som skrämmer dig?
2006-01-14, 23:18
Medlem
Ola Schuberts avatar
Jag instämmer vad gäller Wetterstrand.........

Citat:
Ursprungligen postat av Ceres
Skulle aldrig erkänna för mina vänner att jag har vissa dragningar till det äldre gardet: Michael Douglas, Ed Harris, Harrison Ford, Rolf Lassgård, Suzanne Reuter, Maud Adams, Lena Olin, Bill Murray, Ellen DeGeneres m.fl.

Till skillnad från andra i tråden döljer jag dock inte det faktum att jag gärna skulle vilja ha en het natt med Maria Wetterstrand!!

Edit: höll på att glömma prof. Snape...

Maria Wetterstrand är förmodligen den snyggaste kvinnliga politiker som vi har! Trots att hon gör sitt bästa för att vara så alldaglig som möjligt lyser skönheten hela tiden igenom.

För ett tag sedan läste jag en intervju med henne i SJ:s gratistidning. Hon fanns på bild med utslaget hår, frukansvärt läcker. Tyvärr så kan jag inte hitta bilden!
2006-01-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Är det här en av de trådar som skrämmer dig?

Jag har inte orkat läsa hela faktiskt. Så jag vet inte vilket kvinnoförakt som regerar här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in