2004-05-05, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Samma sak där... Varför skulle man skämmas för att tycka att hon ser bra ut?

Vad jag uppfattade det som att Stargazer menade var inte att Ni skulle räkna upp alla redan vedertagna MILF´s utan istället fokusera på kvinnorna som väcker äckeltändning hos Er. Alltså att Ni skulle räkna upp namn som Kristina Lugn och Ulrica Messing...

// Roger P.

Personen i fråga måste inte väcka äckeltändning direkt, däremot måste han/hon kännas lite "obekväm" och lite pinsam att erkänna att man har sexuella fantasier om. M.a.o, som jag sa, inget man i första hand gick till sina vänner och basunerade ut
2004-05-05, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Maud Olofsson, (c)-partiledare. Tror mig ana ett vilddjur i den honan, visat genom diverse temperamentsfulla utfall i media.

Dock, texten 'Maud vill ha Lika Villkor' -> http://www.centerpartiet.se/templates/InfosidaLocal____9141.asp <- är bekymrande. Här gäller inga lika villkor, hon skall totaldomineras i en häftig akt. Väntar bara på att få sätt in den ultimata stöten, i hennes centerparti... hehe

Den damen är nog ungefär lika svårdominerad som Sverker Olofsson skulle jag tro Men som du säger, hon har ett jäkla temperament, och skulle säkert kunna vara het i bingen, det tvivlar jag inte en sekund på
2004-05-05, 21:57
Medlem
Ursas avatar
I verkliga livet har jag aldrig attraherats av en man som saknar intellektuellt, känslomässigt och moraliskt raffinemang.
Brendan Fraser spelar roller som saknar alla sorters raffinemang. Men mina trosor faller av varje gång han öppnar munnen.
Nu måste jag nog döda er allihop, är jag rädd.
2004-05-05, 22:03
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:

Vad jag uppfattade det som att Stargazer menade var inte att Ni skulle räkna upp alla redan vedertagna MILF´s utan istället fokusera på kvinnorna som väcker äckeltändning hos Er. Alltså att Ni skulle räkna upp namn som Kristina Lugn och Ulrica Messing...

// Roger P.

Ulrica Messing är MILF ju, jag har då inga problem att erkänna det.

Liza Marklund och Johanna Hildebrandt däremot, båda två kan vara jävligt sexiga för att i nästa stund så är man färdig och spy på dom.
2004-05-05, 22:13
Medlem
Alladins avatar
Med tanke på topicen tänkte jag det handlade om personer i ens direkta närhet först... , bekanta eller människor man träffar.

Agneta Sjödin och Lena Ph är väll två akilleshälar jag har i kändisvärlden, kanske inte så pinsamt att säga men...Dom är ju UberMilfs.

I mina kretsar rör det sig väll mest om kvinnliga vänner, gamla flammor man kunde tänkt sig en repa till med, Bekantas Lillasystrar... hmm osv.
Det finns också personer med "stämplar" på sig som lösaktiga eller bara "helt vrickade" som jag kunde tänkt mig... men att ens nämna det förstör mer för mig än jag kan vinna på det.
(Fantasi vs Verklighet...)
2004-05-05, 22:14
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Brendan Fraser spelar roller som saknar alla sorters raffinemang. Men mina trosor faller av varje gång han öppnar munnen.

Blir inte det lite jobbigt om du går på bio och ser en film med honom?

Hmmm ... back-to-topic:

Vad sägs om .... Condoleezza Rice ?
2004-05-05, 22:17
Medlem
farbror einars avatar
Ewa Fröling grymt kåta ögon säkert bra i sängen .
2004-05-05, 22:18
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:

// Roger P.
Ja Lindmarker var väl lite för enkel.

Men Ok,kompisen har en morsa som är riktigt fet ,ful och dum i huvudet.Troligtvis urkass i bingen också, men likt förbannat har jag haft funderingar på hur det skulle vara att trycka på fågelskrämman.
Lyckligtvis så är det några år sedan sist så de tankarna har jag inte haft på ett tag nu.
2004-05-05, 22:27
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Blir inte det lite jobbigt om du går på bio och ser en film med honom?

Nej, jag har aldrig sett en film med honom på bio. Jag skulle aldrig betala för att se en av hans filmer, för de är väldigt dåliga. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Hormonstörningar?
2004-05-05, 22:27
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
:

Vad sägs om .... Condoleezza Rice ?

Varför får man känslan av att Condoleezza Rice gillar sadomasochistisk bajs-sex?

Annars skulle följande vara ganska trevliga:

Helen Mirren
Drottning Silvia
Greta Philipson
Marika Lagercrantz
2004-05-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
Den damen är nog ungefär lika svårdominerad som Sverker Olofsson skulle jag tro Men som du säger, hon har ett jäkla temperament, och skulle säkert kunna vara het i bingen, det tvivlar jag inte en sekund på

-Ska det vara såhär? Kuken står inte på dig fast jag står på alla fyra! Ska det vara så? Är det så?
2004-05-05, 22:41
Medlem
M2ks avatar
Komplettering (blir nog flera...)

Nina Gunke (Rederiet, Skilda världar m fl)

Detta erkänner jag utan omsvep, ooohhhhhh...

Hmm, förlåt trådavvikelsen, men min ärliga läggning påbjuder total öppenhet.

====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
====================================
*Håll dig till ämnet*Pennan är mitt svärd*Och skinnpistolen*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in