2010-07-19, 20:34
Medlem
Mumlan-i-Malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilsfork
Var i ystad för ett tag sedan,tyckte inte folket var inskränkta direkt.Vi var på ett uteställe
som heter prins charles som var helt ok,såg bara svenskar där.

http://www.vimmelkantig.se/node/325

Såg bra ut?
Prova att beblanda dig med befolkningen en vardag
Citera
2010-07-19, 20:38
Medlem
devilsforks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumlan-i-Malmo
Såg bra ut?
Prova att beblanda dig med befolkningen en vardag
Tror inte det är nån skillnad..
Citera
2010-07-19, 20:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Kommer inte inte Gaza Peace muslimen Mankell från Ystad eller är det bara handlingen i hans böcker som är förlagt i Ystad?
Citera
2010-07-19, 20:42
Medlem
Mumlan-i-Malmos avatar
Citat:
Tror inte det är nån skillnad..

Jo, det är det. Hade en sambo som kom därifrån, så vi bodde där korta perioder. Alla ska veta allas business som nån gammal Åsa-Nisse film. Sedan är som sagt amfetaminet från Polen enormt utbrett.
Citera
2010-07-19, 20:47
Medlem
devilsforks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumlan-i-Malmo
Jo, det är det. Hade en sambo som kom därifrån, så vi bodde där korta perioder. Alla ska veta allas business som nån gammal Åsa-Nisse film. Sedan är som sagt amfetaminet från Polen enormt utbrett.

Jaha!Då var det därför vi blev erbjudna 1g tjack för en hundring utanför krogen av nån skum svenne med malmödialekt.
Citera
2010-07-19, 20:55
Medlem
Mumlan-i-Malmos avatar
Citat:
Jaha!Då var det därför vi blev erbjudna 1g tjack för en hundring utanför krogen av nån skum svenne med malmödialekt.

Ingen aning, men inskrängt är det.
Citera
2010-07-20, 20:56
Medlem
puttepunks avatar
Citat:
Var i ystad för ett tag sedan,tyckte inte folket var inskränkta direkt.Vi var på ett uteställe
som heter prins charles som var helt ok,såg bara svenskar där.

http://www.vimmelkantig.se/node/325

Jaså såg bara svenskar!!! Om du var där samma kväll som bilderna från länken togs så kan man undra hur många shots du drack??(eller var det tjacket?)..Sjätte bilden på sidan med dom 3 musketörerna är isåfall dom svartmuskigaste svennarna jag nånsin sett!!...Tyvärr måste jag hålla med anckarström om att ystad snart är förlorat.Det börjar drälla av apor på nästan alla uteställen i ystad,dock är prins charles ganska förskonat jämfört med dom andra uteställena.Jag har bott strax utanför ystad hela mitt liv och sett hur staden sakta men säkert invaderats av kulturberikarna och skiten det medför.Dock har staden klarat sej bättre än tex tomelilla som har varit förlorat i minst tio år.
Citera
2010-07-23, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puttepunk
Jaså såg bara svenskar!!! Om du var där samma kväll som bilderna från länken togs så kan man undra hur många shots du drack??(eller var det tjacket?)..Sjätte bilden på sidan med dom 3 musketörerna är isåfall dom svartmuskigaste svennarna jag nånsin sett!!...Tyvärr måste jag hålla med anckarström om att ystad snart är förlorat.Det börjar drälla av apor på nästan alla uteställen i ystad,dock är prins charles ganska förskonat jämfört med dom andra uteställena.Jag har bott strax utanför ystad hela mitt liv och sett hur staden sakta men säkert invaderats av kulturberikarna och skiten det medför.Dock har staden klarat sej bättre än tex tomelilla som har varit förlorat i minst tio år.

fan är det kört där också?
Trodde det var en exemplarisk kommun.. men snart tar väl blattarna över där..
Citera
2010-07-24, 12:11
Medlem
I min mening så är det inte något man märker av en vanlig vardag i Ystad. Det finns såklart pizzerior och Donna Ginas som innehavs och drivs av diverse invandrade individer, men inget i överflöd.

Det är isåfall när man går ut, som folk beskrivit, för att festa på Baràbar eller Lite Mer som man stöter på några individer i ett hörn. Annars är det väl endast fjortisar och bönder som man stör sig på. Polackerna hänger mest vid sina lastbilar i hamnen eller husvagnarna i industriområdet.

Under sommaren kommer det ett enormt lass turister från danmark, tyskland och stockholm så alla serveringar och pubar fylls av de. Jag skulle nog säga att Ystad är berikat i den milaste grad, men det har klart ökat.
Citera
2010-07-24, 23:38
Medlem
devilsforks avatar
http://www.ystadsallehanda.se/ystad/article762978/Faumlrre-flyktingar-till-Ystad-br-paring-grund-av-bostadsbrist.html
Citera
2010-12-22, 09:12
Medlem
Jodå särbehandling krävs även i Ystad

Badhus i Ystad viker sig för islams könsapartheid

Läs följande och tänk på blodtrycket:

http://politisktinkorrekt.info/2010/12/22/badhus-i-ystad-viker-sig-for-islams-konsapartheid/
Citera
2011-01-25, 11:41
Medlem
knullklassons avatar
Efter mitt positiva besök i somras så fortsätter Ystad att imponera på mig. Nu vill drivande krafter i kommunen riva ett stort bostadshus för att förhindra ett nytt Rosengård. Lite som föregångslandet Danmark alltså, där man nu är inne på att riva hela bostadsområden i invandrartäta ghetton.

"Det får inte bli ett nytt Rosengård. Det finns en effekt att när ett område börjar chansera så flyttar folk därifrån. Istället flyttar annat, inte så nogräknat folk in som inte tycker att det är så viktigt hur man bor. Då blir det en annan social kvalitet i området", säger Lasse Månsson (M).

http://www.skanskan.se/article/20110125/YSTAD/701259978/1018/*/det-far-inte-bli-ett-nytt-rosengard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in