2008-01-13, 09:31
Medlem
hehe "puma Swede utan smink och medskådespelare är lika upphetsande som Gudrun Schyman då Systembolaget är stängt. Fyfan."
Citera
2008-01-16, 12:34
Medlem
NOiDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge Naning
Här finns en annan scen där Puma utsätts för hårda tag...
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=4b5afe8428a4a024feb0

Ok. det där var ju läskigt
Citera
2008-01-16, 19:38
Medlem
min tanke är mer hur sjuka är de där killarna?
Citera
2008-01-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge Naning
Här finns en annan scen där Puma utsätts för hårda tag...
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=4b5afe8428a4a024feb0
Bra film, tack för länken.
Citera
2008-01-20, 22:07
Medlem
deMarus avatar
Fyfan vilken jävla hora, riktig skam för Sverige, och att hon använder namnet Swede gör saken inte bättre. Fan ett hedersmord vore på sin plats. Usch fy fan, detta är skamligt, vill inte säga hoppas att hon dör men skammen som hon dragit över Sverige är hemsk.
Citera
2008-01-20, 22:51
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
Fyfan vilken jävla hora, riktig skam för Sverige, och att hon använder namnet Swede gör saken inte bättre. Fan ett hedersmord vore på sin plats. Usch fy fan, detta är skamligt, vill inte säga hoppas att hon dör men skammen som hon dragit över Sverige är hemsk.

Så skammen en ensam kvinna har dragit över hela Sverige är..?
Att alla har sex? Alla är blonda? Alla är med i porrfilm?
Citera
2008-01-23, 14:19
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Så skammen en ensam kvinna har dragit över hela Sverige är..?
Att alla har sex? Alla är blonda? Alla är med i porrfilm?

Att hon t.o.m i sitt namn vill representera Sverige. Alltså ger hon ett dåligt ryckte till Sverige. En sant jävla äckel.
Citera
2008-01-23, 14:23
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Att hon t.o.m i sitt namn vill representera Sverige. Alltså ger hon ett dåligt ryckte till Sverige. En sant jävla äckel.

Hon lär ju ge ett jävla bra rykte till Sverige. Att vi är bäst på att knulla. Att våra kvinnor är sexigast i världen. Jag tycker hon ska få hålla på med det hon gillar, utan att det ska gå ut över oss? Vilket jag tror det inte gör på något sätt.
Citera
2008-01-23, 14:25
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Hon lär ju ge ett jävla bra rykte till Sverige. Att vi är bäst på att knulla. Att våra kvinnor är sexigast i världen. Jag tycker hon ska få hålla på med det hon gillar, utan att det ska gå ut över oss? Vilket jag tror det inte gör på något sätt.

Att svenskor är några jävla horor som gillar att bli piskade och ständigt förnedrande?
Citera
2008-01-23, 15:11
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Att svenskor är några jävla horor som gillar att bli piskade och ständigt förnedrande?

Om du tänker så, så är väl alla amerikanarna också inne i sånt eller? Kanske överdrev lite i mitt inlägg innan, men jag tror inte att någon påverkas av Puma i tron om att vi i Sverige tänker som henne.
Citera
2008-01-23, 15:20
Medlem
CVics avatar
Citat:

Att du vill representera ditt nick med den stavningen...
Citera
2008-01-23, 15:58
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CVic
Att du vill representera ditt nick med den stavningen...

Vad menar du? Du kanske är helt dum i huvudet men jag kan upplysa dig om att franska och holländska efternamn stavas med litet "de" sedan Något annat. Som deMaru. Dock är Maru ett vanligt namn på japanska krigsfartyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in