Till "wilt99" - var hittade du bilden? Ser ju onekligen ut som en bra fest, tuttarna i vädret o en drink i handen
Måste ta upp vibrator-berättelsen på nytt... Klart fan jag fattar att det är skillnad på Volt-antal, men då man använder en sån där grunka (vet fan vad det heter) som "omformarterar" Volt antalet så borde det funka utan att hela huset släcks. Kan då oxå nämna att det funkar med alla andra el-prylar jag har med mig från USA... Så det så!
Till "njurpaj" om förhållanden i porrbranchen. Nu har jag inget förhållande så jag vet inte vad killen skulle säga. Vet däremot flera kollegor som har förhållanden. Oftast är killen i branchen oxå eller så är det en kille som glider med bakom kulisserna på nå sätt o lever på tjejjens pengar. Nu var detta lite generellt, men det är vad jag upplevt.
Tror det är svårt för många killar att acceptera att sin tjej ligger med 5 andra killar i veckan. Det man däremot skall komma ihåg att det är ett jobb. Det regisseras o vänds o vrids så att alla vinklar blir rätt. Det är knappast privat sängkammarsex där man gör som man vill. Visst, många gånger är det jävligt bra, men det är ändå ett jobb även om det är ett lite ovanligare...
Nä, dags att knoppa... Go'natt...
Puma