2006-12-26, 17:14
Medlem
wilt99s avatar
puma på fest
http://bp1.blogger.com/_.....IMG_3657.jpg
Citera
2006-12-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
puma på fest
http://bp1.blogger.com/_.....IMG_3657.jpg

Det där är en bra fest det

Mer bilder kanske?
Citera
2006-12-26, 17:40
Bannlyst
Jag undrar lite hur du ser på sambandet mellan kärlek och sex. Hur funkar dina förhållanden, jag menar, hur tar killen det?

-Hård dag på jobbet älskling?
-Javisst, den där negerns kuk är ju som en tryckluftsborr. Jag har så jävla ont i röven.
-Oj oj, kom ska jag tappa upp ett bad åt oss...

Eller hur funkar det?
Citera
2006-12-26, 17:47
Medlem
johorrus avatar
humm så man kan hitta puma swede här på flashback
Citera
2006-12-26, 23:00
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
humm så man kan hitta puma swede här på flashback

jorå
Citera
2006-12-26, 23:52
Medlem
God fortsättning dårrå...

Till "wilt99" - var hittade du bilden? Ser ju onekligen ut som en bra fest, tuttarna i vädret o en drink i handen

Måste ta upp vibrator-berättelsen på nytt... Klart fan jag fattar att det är skillnad på Volt-antal, men då man använder en sån där grunka (vet fan vad det heter) som "omformarterar" Volt antalet så borde det funka utan att hela huset släcks. Kan då oxå nämna att det funkar med alla andra el-prylar jag har med mig från USA... Så det så!

Till "njurpaj" om förhållanden i porrbranchen. Nu har jag inget förhållande så jag vet inte vad killen skulle säga. Vet däremot flera kollegor som har förhållanden. Oftast är killen i branchen oxå eller så är det en kille som glider med bakom kulisserna på nå sätt o lever på tjejjens pengar. Nu var detta lite generellt, men det är vad jag upplevt.
Tror det är svårt för många killar att acceptera att sin tjej ligger med 5 andra killar i veckan. Det man däremot skall komma ihåg att det är ett jobb. Det regisseras o vänds o vrids så att alla vinklar blir rätt. Det är knappast privat sängkammarsex där man gör som man vill. Visst, många gånger är det jävligt bra, men det är ändå ett jobb även om det är ett lite ovanligare...

Nä, dags att knoppa... Go'natt...

Puma
Citera
2006-12-27, 23:21
Medlem
Gaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Till "wilt99" - var hittade du bilden? Ser ju onekligen ut som en bra fest, tuttarna i vädret o en drink i handen

Måste ta upp vibrator-berättelsen på nytt... Klart fan jag fattar att det är skillnad på Volt-antal, men då man använder en sån där grunka (vet fan vad det heter) som "omformarterar" Volt antalet så borde det funka utan att hela huset släcks. Kan då oxå nämna att det funkar med alla andra el-prylar jag har med mig från USA... Så det så!

Till "njurpaj" om förhållanden i porrbranchen. Nu har jag inget förhållande så jag vet inte vad killen skulle säga. Vet däremot flera kollegor som har förhållanden. Oftast är killen i branchen oxå eller så är det en kille som glider med bakom kulisserna på nå sätt o lever på tjejjens pengar. Nu var detta lite generellt, men det är vad jag upplevt.
Tror det är svårt för många killar att acceptera att sin tjej ligger med 5 andra killar i veckan. Det man däremot skall komma ihåg att det är ett jobb. Det regisseras o vänds o vrids så att alla vinklar blir rätt. Det är knappast privat sängkammarsex där man gör som man vill. Visst, många gånger är det jävligt bra, men det är ändå ett jobb även om det är ett lite ovanligare...

Nä, dags att knoppa... Go'natt...

Puma

Du har fortfarande inte svarat på min fråga, vad skulle det kosta för mig att spela in en film med dig?
Citera
2006-12-27, 23:42
Medlem
swebarbs avatar
Puma kul att du hittat hit, ville bara säga att du gör bra runkmaterial fortsätt med det.
Citera
2006-12-28, 00:27
Medlem
mbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede

Puma

http://kennethvasquez.blogspot.com/2006/12/den-som-vntar-p-ngonting-gott.html#links
Citera
2006-12-28, 00:43
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffe
Du har fortfarande inte svarat på min fråga, vad skulle det kosta för mig att spela in en film med dig?

Jag kan trycka upp en 12 tums penisatrapp i din röv om du inte håller käften snart!

Vad säger du om det erbjudandet?
Citera
2006-12-28, 10:19
Medlem
Larslövbiffs avatar
Puma: Har inte du varit ute i Nacka och "firat" lite för en 3-4 ar sedan? Är inte hemma sa ofta men sag dig även pa Plaza förra aret när du körde en annorlunda DJ-klädstil.
Citera
2006-12-28, 10:43
Medlem
SgtApones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskens
PUMA: Om nu dessa grunkor är så opålitliga, käns det inte lite lurigt att föra in dom i din kropp samtidigt som de är anslutna till ett vägguttag på 230 volt?

(Polisens tekniker)

"Joooorå, så här fann vi henne. Hyfsat krampad, och håret som på en tudor-katt. Helt stekt. Tror det kan ha nåt att göra med den här sladden som verkar vara uppkopplad till hennes kön på något vis. Skriv under de här papperen tack, vi måste flytta kroppen för att få bukt med röklukten. Gå försiktigt förresten, det är slidsekret på golvet."

Kör på batterimaskiner istället.....

EDIT: fuckade upp texten lite innan.......
LOL!!
Som taget ur kvalitets-rullen "Top Secret": (läses med t˙sk accent) "it took our best doctors two hours just to the ze smile off his face"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in