2009-01-06, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
Puma - Är det stor skillnad på att ha sex framför kameran jämfört med privat sex? Gör du mer "saker" i en film eller är det tvärtom?

Ahh, det finns ju typ en miljard frågor man vill ställa till en porrstjärna och det här va det som poppade upp i min skalle nu....

Stor skillnad. I en scen sa talar de om for dig vad du ska gora, vilka positioner etc. Killen maste oftast sta i en skum vinkel for att man skall kunna filma pentrering. Ibland bojs och bands man i de skummaste positioner och de ar inte alltid de bekvamaste. Sa jag foredrar hemmasex

Puman
Citera
2009-01-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowen
Orkar inte läsa hela tråden men har frågan varit uppe och besvarats så ber jag om ursäkt.

Puma: Då när Filip och Fredrik gjorde High Chaparall och Fabio var på besök i Sverige så har för mig du och några andra brudar, typ slitz modeller eller så hängde med dom i skärgården. Ni hade tipsrunda, kräftskiva och lite sånt. Hände där då något spännande när kameran stängdes av?(Har för mig att Filip sa:"what happens on this island stays on this island") Kanske mellan dig o Fabio eller mellan några andra?

Edit: Passar på att slänga in en helt vanlig fråga också. Hur var han som person i allmänhet? Snäll, trevlig, romantisk, kåt?

Inget hande vad kanner till. Filip eller Fredrik kanske gav Fabio en handtrallare, vad vet jag Fabio var for ovrigt en trevlig kille... Valdigt lugn...

Puman
Citera
2009-01-06, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKungen
Puma ska ha eloge för att hon håller sig så fräsch! Hon har gjort en del riktigt bra scener, såg ett handjobb som hon gjorde för Bangbros, det var urläckert för att vara ett handjobb!
Kroppen är tight och fin också, en riktig goding!

Tackar tackar! Far det lov att vara en avsugning hahaaaa...

Puman
Citera
2009-01-06, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
http://www.webmodels.se/johanna/

Hon är en riktig PUMA
Citera
2009-01-06, 18:03
Medlem
Hej Puma.
Ska du vara med på AVN i Las Vegas och i så fall i vilken monter?
Citera
2009-01-07, 01:10
Medlem
vet inte om någon frågat men ....

har du några andra intressen än att just knulla ?
Citera
2009-01-07, 01:17
Medlem
kallepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Lustigt nog tankte jag prova pa en san dar tarmskoljning idag sa jag kanske borde passa pa o filma den Fy sjutton, 5 veckor gamla kottbitar som kommer ut hahaaaa....

Puman
Du får väll ta en salladsdiet i nån vecka
Citera
2009-01-07, 05:30
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grv
Du har aldrig funderat på att gästspela i en svensk film, visa hur det ska gå till så att säga

Fast varför spela i korpen när man är nhl-stjärna

Visst att se bortkomne Samson med Puma vore kanske skoj, men fan inte hett nånstans.

Puma: Vad för "konstiga" grejer har du blivit erbjuden att filma in men inte velat pga olika anledningar?
Citera
2009-01-07, 06:00
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Vi spelade inte in den. De ville inte betala tillrackligt med riksdaler for min rov sa jag haller mig ett tag till

Puman
Aha, då får man hoppas att något filmbolag betalar så mycket som krävs.
Brukar skillnaden i lön mellan anal- och vanliga scener vara stor?
Citera
2009-01-07, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.G
Hej Puma.
Ska du vara med på AVN i Las Vegas och i så fall i vilken monter?

Japp, jag o Nikki Benz bilar ut till Vegas i morgon bitti Vi bada signerar i Brazzer's/Jules Jordan's bas. Skall du komma o saga hej?

Puman
Citera
2009-01-07, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
vet inte om någon frågat men ....

har du några andra intressen än att just knulla ?

Jo, det har jag. Ville du veta vilka det ar oxa

Puman
Citera
2009-01-07, 09:22
Medlem
Bowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
får jag fråga vilket avsnitt det var i säsong 3?
Första avsnittet i säsong 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in