2008-12-08, 18:49
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxen
Nu hittade jag den.
http://img45.imagevenue.com/view.php?image=25772_puma2_122_587lo.jpg

Ser inte puma ut lite som tilde de paula på den bilden?
Citera
2008-12-09, 07:48
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Ser inte puma ut lite som tilde de paula på den bilden?
Nej, hon ser ut som en sliten förortsmorsa som precis ska till att sminka sig efter att ha nyss ha vaknat. Opererad förortsmorsa alltså!
Citera
2008-12-09, 10:46
Medlem
Puma: Vilken storlek på snoppen föredrar du. Är det enbart stora som gäller eller? Vad är det ultimata för dig och vem inom industrin anser du ha varit det bästa knullet och varför?
Citera
2008-12-09, 23:38
Medlem
Bordshares avatar
Detta var ju en små underhållande tråd Kul att diskussions ämnet i egen hög person dök upp också Jag är inte så insatt i Pumas karriär men hon verkar vara rolig tjej. Det som jag störde mig på är idioterna som säger att Puma skulle på nåt sätt få Sverige alt svenskar att framstå som idioter eller behöva skämmas. Seriöst det finns ingen vettig argumentation för det. En person gör något som en annan person inte gillar och vips så har man dragit en hel befolkning i smutsen. Ett exemplar representerar ju inte hela målgruppen. Alla amerikaner knullar ju inte som Ava Devine av förklarliga skäl.

Nä stå på dej Puma vi får nog sälja skog iaf, vad du nu än hittar på
Sen utseende biten är ju inget att haka upp sig på heller. Va fan visa gånger ser hon skit bra ut andra gånger lite mindre men va fan det är ju mänskligt ingen kan vara tipp topp jämt.

Nu kommer jag säkert få höra skit om vilken rövslickare jag är eller nåt annat härligt.
Men det är bara min personliga åsikt.
Citera
2008-12-10, 08:55
Medlem
CVics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordshare
Va fan visa gånger ser hon skit

Okej?
Citera
2008-12-10, 10:24
Medlem
Bordshares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CVic
Okej?
Du kan ju börja jobba på aftonhoran så som du fel citerar.
Jag sa att hon ser skit bra ut. Om formulerar till "jätte bra" då så du förstår.
Citera
2008-12-10, 13:34
Medlem
NordicVs avatar
Bordshare //

Jag tror att CVic kan ha reagerat på dina särskrivningar.
Det heter ju skitbra och jättebra (felcitera också förresten)

"Vissa gånger ser hon skit" blir ju ganska kul och har inget med utseendet att göra.
Citera
2008-12-10, 13:50
Medlem
Bordshares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicV
Bordshare //

Jag tror att CVic kan ha reagerat på dina särskrivningar.
Det heter ju skitbra och jättebra (felcitera också förresten)

"Vissa gånger ser hon skit" blir ju ganska kul och har inget med utseendet att göra.

Hahaha jo du har så rätt så. Fan att jag inte märkte det själv
Citera
2008-12-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Nej, hon ser ut som en sliten förortsmorsa som precis ska till att sminka sig efter att ha nyss ha vaknat. Opererad förortsmorsa alltså!

Din pappa klagade i vart fall inte

Puman
Citera
2008-12-10, 20:18
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Vad gör du på dagarna nuförtiden Puma och hur många scener brukar du göra under en vecka eller månad?

Bump
Citera
2008-12-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordshare
Detta var ju en små underhållande tråd Kul att diskussions ämnet i egen hög person dök upp också Jag är inte så insatt i Pumas karriär men hon verkar vara rolig tjej. Det som jag störde mig på är idioterna som säger att Puma skulle på nåt sätt få Sverige alt svenskar att framstå som idioter eller behöva skämmas. Seriöst det finns ingen vettig argumentation för det. En person gör något som en annan person inte gillar och vips så har man dragit en hel befolkning i smutsen. Ett exemplar representerar ju inte hela målgruppen. Alla amerikaner knullar ju inte som Ava Devine av förklarliga skäl.

Nä stå på dej Puma vi får nog sälja skog iaf, vad du nu än hittar på
Sen utseende biten är ju inget att haka upp sig på heller. Va fan visa gånger ser hon skit bra ut andra gånger lite mindre men va fan det är ju mänskligt ingen kan vara tipp topp jämt.

Nu kommer jag säkert få höra skit om vilken rövslickare jag är eller nåt annat härligt.
Men det är bara min personliga åsikt.

Gillar rovslickeri sjalv O ibland nar man gor det ser man skit sa ditt inlagg ar helt korrekt i min mening hahhaaa...

Puman
Citera
2008-12-10, 20:22
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede

Din pappa klagade i vart fall inte

Puman

hahahaha...humor.....

Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Bump

snygg bump 1 minut efter trådens "rubrik/huvudperson",.....
Senast redigerad av yeahgrr 2008-12-10 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in