Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-13, 19:36
Medlem
nothXs avatar
Jo, efter en omformatering till w7 så blev min Western Digital Caviar 500gb hdd lite knäpp.
den fick en ikon över sig som påminner om att det skulle vara en hdd avsett för bilder, fastän den aldrig hänt förut vid omform.

när jag går in på den är den skitseg, tar lång tid för att visa miniatyrer och att öppna dom bilderna som finns på hdd. asirriterande var det, så jag stängde av datorn, drog ur kablarna och satte på den igen. kom in i windows, stängde av datorn och satte i kablarna igen och drog igång datorn igen men kommer dock bara till bootscreen.

så jag försökte ett par gånger, ur med kalblarna, i med kablarna. med kablarna ur, kommer jag in i windows, men fastnar i bootscreen när dom är i.

skulle formatera om en gång till då, med kablarna i, men efter jag valt vilken tid och sån skit jag vill ha, så står den bara och laddar. jag kommer inte ens in i felsäkert läge. den här hårddisken har aldrig krånglar förut!

nån som har någon idé? är jävligt tacksam för svar!
Citera
2010-07-13, 20:29
Medlem
nothXs avatar
sätter jag i kablarna medans jag är i windows så syns den inte i diskhanteraren. men startar jag om och går in i BIOS så syns den där. men försöker jag starta med kablarna i så fastnar jag i bootscreen.

FYFAN
Senast redigerad av nothX 2010-07-13 kl. 20:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in