Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-12, 09:26
Medlem
Bullsquids avatar
Detta är något som hänt ett par dar nu, när windows startas hänger sig plötsligt bara allt, när man drar muspekaren över tex startmenyn ändras den till timglas som om win laddar nåt men det bara fortsätter så, går inte klicka på nåt och datorn måste startas om genom strömbrytaren.
Dock funkar allt som vanligt andra ggn man startat om...

Vad kan detta vara? Vill ogärna köra en format eftersom jag har för mycke program o saker installerade nu som jag helt enkelt inte orkar köra om sålänge jag slipper
dessutom har jag ingen xp skiva
Citera
2010-07-12, 09:30
Bannlyst
Laptop?
Citera
2010-07-12, 09:46
Medlem
Bullsquids avatar
nej har denna dator om det spelar roll
http://www.ciao.se/HP_Pavilion_a6110_sc_Athlon_64_3800_2_4_GHz__53878 8
win xp pro installerat....
den har börjat såhär på sista tiden
Citera
2010-07-12, 10:08
Medlem
En sak du kan testa är o föra över alla filmer osv på en extern hårddisk sen så ominstallerar du operativsystemet, det är enkelt att ladda ner exempelvis windows 7 om du inte har en skiva med ditt nuvarande OS
Citera
2010-07-12, 10:31
Medlem
Bullsquids avatar
kan tillägga att webläsaren hänger sig ibland med , bara står o laddar en sida i evigheter inte ens startsidan funkar. fick dra en omstart precis nyss, jag har ej plats på min externa hd för att flytta över alla filer men nu fixa jag en skiva med xp
kan det hjälpa att bara göra en ny install av xp eller e det nån ide att skaffa windows 7? min dator e ju kass som fan tveksam om den klarar win7 så bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in