2010-07-10, 01:34
Medlem
Elwisps avatar
Lika bögigt som att suga av någon annan.
Citera
2010-07-10, 01:57
Medlem
Under---18s avatar
En kuk i munnen? Klart som fan det är bögigt. Hur fan tänker man annars?
Citera
2010-07-10, 02:07
Medlem
Test Gubbes avatar
Man gör det juh för sin egen njutning. Ens egen mun är en nödlösning kan man säga. Njutningen manifesterar sig inte i att suga kuk utan att kuken sugs på. Därav är det inte bögigt.

Suger man eller runkar av någon annans kuk så är det bögigt för att man tänder på att ge en annan man njutning och att få hålla på med hans kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Det jag menar är att det är en homosexuell handling att runka av någon annan precis som att suga av någon annan, dock är det inte homosexuellt att runka av sig själv därav inte heller att suga av sig själv...Därav stämmer inte ekvationen suga av sig själv=bögigt....

Premisserna kan vara annorlunda. Ser man munnen som något "heligt" så gäller inte samma ekvation för runkande och autofelatio.
Senast redigerad av Test Gubbe 2010-07-10 kl. 02:11.
Citera
2010-07-10, 23:38
Medlem
Helge-fossmos avatar
ja vad säger man. är man stolt eller bög om man kan suga av sig själv? jag hade varit stolt jag ^^
Citera
2010-07-11, 00:06
Medlem
Nej det är inte bögigt, men knappast vanligt .. Och rätt freakigt.
Citera
2010-07-11, 00:26
Medlem
Legolasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
En annan kuk i din hand hade inte känts homo??
Läs igen.

Jag menade såklart min egen kuk i min egen mun, jämfört med min egen hand. Munnen känns inte lika naturligt.
Citera
2010-07-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Jag har gjort det ett tiotal gånger i mitt liv och kan medela att det är jävligt skönt (ingen tjej har varit i närheten av den känslan)
Dock så är det jävligt ansträngande för magmusklerna samt att det tar några timmar att värma upp innan man får in mer än 1 cm i munnen.

Inget som har med ens egen kropp att göra är bögigt. Annars så borde man ha skamkänslor när man njuter av att bajsa när man är jävligt nödig

Haha du fick mig att skratta irl Jag såg scenariot framför mig

Angående själva frågan; Det kolliderar ju lite där om det är bögigt elr inte, efterssom man suger kuk vilket är en homosexuell handling, men samtidigt ger man ju bara sin egen kropp njutning, vilket kan jämföras med att runka, och så länge det inte är på en annan kille, kan det därför inte räknas som en homosexuell handling.

Skulle man fråga någon "Är man homosexuell om man gillar att suga kuk?" då kommer ju personen givetvis svara JA. Men det är ju bara för att dom inte tänker på det lilla undantaget att suga av sig själv.

Slutsats: Nej det är inte bögigt, men kan lätt missuppfattas som det.
Citera
2010-07-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Hade ni sugit av en klon av er själva? Hade ni låtit klonen knulla er i röven?

Nej klonen är ju fortfarande en annan individ, en identiskt individ, men fortfarande en annan.
Citera
2010-07-11, 13:45
Medlem
mrf00ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah2
Precis, för att suga av en kuk är samma sak som att runka av en.
Så allt du tar i med händerna stoppar du i munnen också?
Att runka, alla gör ju det, är det inget konstigt med..Men när man börjar trycka upp diverse föremål i röven så börjar det bli lite väl..Och när man suger av sin egen kuk så har det fan gått för långt Låt någon annan göra det

Enligt mig är ingenting utav det du säger bögigt. Finns många killar som gillar ett finger i arslet samtidigt som bruden suger eller liknande. Man är bög om man attraheras av människor av samma kön. Vad man gör med sig själv har ingenting med läggning att göra.
Citera
2010-07-11, 14:50
Medlem
Danniebojs avatar
fast...man tänder ju fortf inte på "Yeah jag har en kuk i munnen, och kukar är så fina osv"...lr?
Citera
2010-07-11, 16:04
Medlem
Jag kan suga av mig själv.
Det är dock inget jag gör regelbundet, efterssom det känns så omständigt att värma upp och stretcha innan.
Dock är det onaturligt skönt.
Bögigt?
Nej inte alls, enligt mig.
Citera
2010-07-12, 14:34
Medlem
Jag anser inte att det är bögigt att suga av sig själv. Det är väl inte så stor skillnad mot att runka av sig själv, bara att det inte är så många som klarar av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Test Gubbe
Man gör det juh för sin egen njutning. Ens egen mun är en nödlösning kan man säga. Njutningen manifesterar sig inte i att suga kuk utan att kuken sugs på. Därav är det inte bögigt.

Suger man eller runkar av någon annans kuk så är det bögigt för att man tänder på att ge en annan man njutning och att få hålla på med hans kropp.

Premisserna kan vara annorlunda. Ser man munnen som något "heligt" så gäller inte samma ekvation för runkande och autofelatio.

Så då är det enligt din kommentar inte bögigt att bli avsugen/runkad av en annan kille?

Edit: stavfel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in