Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-07-04, 02:02
Medlem
scooodys avatar
den filen va CORRUPTED stod det....
Citera
2010-07-04, 02:09
Medlem
vonOlofs avatar
Äh, trolltråd.

Eller någon som är för dum för att ens ha en dator.

Adjöss för mig i denna tråd.
Citera
2010-07-04, 02:10
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scooody
den filen va CORRUPTED stod det....

Jag tror inte att jag kan hjälpa dig isåfall! Kan du inte be någon du känner att hjälpa dig att leta upp drivrutinen och installera den manuellt?
Citera
2010-07-04, 02:22
Medlem
scooodys avatar
ingen jag känner är bra på datorer, bara en men vi e osams. Jag e inte dum!Fick datorn för 2v sedan UTAN instruktionsbok, har ingen tidigare erfarenhet av datorer förutom Summer games på en apple2 på 80-talet så killen innan där va en elaking.Skulle aldrig häckla nån som inte kunde rida som jag e proffs på. Klarar mig utan cam,ville bara se om det gick ju.ELOGE t Dig
Citera
2010-07-04, 02:25
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scooody
ingen jag känner är bra på datorer, bara en men vi e osams. Jag e inte dum!Fick datorn för 2v sedan UTAN instruktionsbok, har ingen tidigare erfarenhet av datorer förutom Summer games på en apple2 på 80-talet så killen innan där va en elaking.Skulle aldrig häckla nån som inte kunde rida som jag e proffs på. Klarar mig utan cam,ville bara se om det gick ju.ELOGE t Dig

Du lär dig med tiden! Kommer ihåg när min morsa skaffade dator! Jag fick åka dit varje dag och hjälpa henne starta program, kopiera bilder osv. Men nu är det aldrig några problem =)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in