2010-02-15, 16:32
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Harbuzi, var uppe någon agentartikel på fotbollskanalen för några månader sen om hur Galatasaray var "mycket intresserade" av den förredetta MFF spelaren. Vart tog han vägen? Harvar i genbiclirgi eller vad de heter i turkiska ligan. Har inte hört någonting om några mål eller speltid eller något.

Menar du Sveriges mest lovande spelare och den fantastiska talangen som borde spela i landslaget? Undra vart alla fans tagit vägen, kanske trilla dom ner från molnen tillsammans, vad vet jag. Fråga riquelme. Jag kan lova att han brevväxlar med honom och skickar ner svenskt lösgodis till sin största hjälte.
Citera
2010-02-15, 17:04
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyad
Vad hände med Blåvitts talang Josef El Dana? Han spelade väl inga matcher men blev rätt bra på CM 01/02. Jag har googlat och kommit fram till att han lämnade Qviding runt 2005 men vad hände sen?

Har för mig att han och Janne Pro (Prozachka) drog till USA och spelade colleagefotboll. Vet ej hur det ligger till med deras karriärer nu... Kan hända att Janne Pro kan spela i Skärhamn nu.
Citera
2010-02-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Menar du Sveriges mest lovande spelare och den fantastiska talangen som borde spela i landslaget? Undra vart alla fans tagit vägen, kanske trilla dom ner från molnen tillsammans, vad vet jag. Fråga riquelme. Jag kan lova att han brevväxlar med honom och skickar ner svenskt lösgodis till sin största hjälte.
Han har gjort det bra i en bra liga och uppvaktas enligt rykten av större klubbar. Jag har nog aldrig sagt att han borde spela i landslaget. Bevisa det eller erkänn att du ljög.

Bara för du inte har någon koll på turkiska ligan så behöver det inte betyda att den skulle vara dålig. Den är inte sämre än den holländska iaf, där folk får stånd så fort en svensk slagit en assist. Patetisk är vad du är.
Citera
2010-02-15, 17:21
Medlem
Läthers avatar
Lars Ricken. Ok han spelade många matcher i Dortmund, men var inte han en jättetalang? Som borde blivit en riktig storstjärna.
Citera
2010-02-15, 17:39
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Han har gjort det bra i en bra liga och uppvaktas enligt rykten av större klubbar. Jag har nog aldrig sagt att han borde spela i landslaget. Bevisa det eller erkänn att du ljög.

Bara för du inte har någon koll på turkiska ligan så behöver det inte betyda att den skulle vara dålig. Den är inte sämre än den holländska iaf, där folk får stånd så fort en svensk slagit en assist. Patetisk är vad du är.

Det var ett annat stolpskott, Rebarovic, som ville se honom i landslaget. Jag skrev aldrig att du vädjat för det. Men dina inlägg om honom får mig ändå att dra en hel del på smilbanden. "Potential att bli en av världens bästa spelare" yada, yada. Tjena.
Citera
2010-02-15, 17:46
Medlem
Citat:
Det var ett annat stolpskott, Rebarovic, som ville se honom i landslaget. Jag skrev aldrig att du vädjat för det. Men dina inlägg om honom får mig ändå att dra en hel del på smilbanden. "Potential att bli en av världens bästa spelare" yada, yada. Tjena.
Har jag skrivit det? Folk totalsågade Labinot för att MFF gick dåligt i våras. Samtidigt visste alla som såg att MFF att han varit MFFs bästa spelare. Samtidigt skapade MFF flest målchanser av alla lag i hela allsvenskan. Labinot är mittfältare, inte anfallare. Han uppgift är främst att skapa målchanser, anfallarnas att sätta målen. Så jag tyckte det var sjukt att det var Labinot som fick ta all kritiken här.
Citera
2010-02-15, 17:53
Medlem
4522s avatar
Citat:
Har jag skrivit det? Folk totalsågade Labinot för att MFF gick dåligt i våras. Samtidigt visste alla som såg att MFF att han varit MFFs bästa spelare. Samtidigt skapade MFF flest målchanser av alla lag i hela allsvenskan. Labinot är mittfältare, inte anfallare. Han uppgift är främst att skapa målchanser, anfallarnas att sätta målen. Så jag tyckte det var sjukt att det var Labinot som fick ta all kritiken här.

https://www.flashback.org/sp12282445

Ja? Sen lägger du till en brasklapp, eftersom du vet att det inte är sant.
Citera
2010-02-15, 18:02
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/sp12282445

Ja? Sen lägger du till en brasklapp, eftersom du vet att det inte är sant.
oj, ok, han blir nog inte en av världens bästa. Vidhåller dock att grundpotentialen hos snubben är löjligt stor. Sen är det nog psyket det faller på. Han är för lat. Dock kan ingen påstå att han gått bakåt i utvecklingen de senaste åren.
Citera
2010-02-15, 18:26
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dullahan
Det pratades mkt om talangen George Weah Jr för ett antal år sedan. Någon som vet var han håller hus?

Han provtränade väl med Häcken förra året?
Citera
2010-02-15, 19:54
Medlem
Brullas avatar
Citat:
oj, ok, han blir nog inte en av världens bästa. Vidhåller dock att grundpotentialen hos snubben är löjligt stor. Sen är det nog psyket det faller på. Han är för lat. Dock kan ingen påstå att han gått bakåt i utvecklingen de senaste åren.

Håller helt med. Det är alldeles för få spelare som kommer fram i Sverige som har den tekniken och spelförståelsen. Om han utvecklas till den spelaren man trodde att han skulle bli för nåt år sen lär han vara en het kandidat till en startplats i landslaget när det närmar sig EM.
Citera
2010-02-15, 21:07
Medlem
Cheisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Fabio lirade i en brasiliansk Serie B-klubb ifjol, var han är nu vet jag inte.

Problem med google?

Ahh de e lurigt, problem med att hitta på ngt att göra? står de ngt om han psykiska hälsa där eller?
Citera
2010-05-09, 03:06
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Peter Holm
Var helt ordinarie guldsäsongen 2001 (Hammarby), efter det fick han nöta bänk 2 år tills han blev klar för Café Opera. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, var spelar han nu? spelar han ens?
En riktigt stor talang, kapten för pojklandslaget, U-21 landslagsman.. you name it. Vet någon vad Holm gör idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in