2008-01-23, 22:37
Medlem
Satan i gatans avatar
Michael Svensson är klubblös sedan i somras

Gerard är i Huelva
Citera
2008-01-23, 23:05
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
Michael Svensson är klubblös sedan i somras

Gerard är i Huelva

Jasså, där ser man.

Kom på en till när jag såg en snutt av Tunisien - Senegal i ACN, nämligen tunisiern Hatem Trabelsi. Vad hände efter sejouren i Man City?

Även portugisen João(stavning?) Pinto som lirade i EM 2000 om jag inte minns fel. Var väl rätt gammal redan då så han kanske har slutat? Någon som vet ifall han har något tränarjobb eller liknande?
Citera
2008-02-13, 23:34
Medlem
Louvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Cherno Samba?

Han skulle bli englands dyraste tonåring i övergången från Millwall till Liverpool. Många som hade sett honom spela ansåg att han var englands bäste spelare på evigheter.

det blev inte riktigt så verkar det som.

Lirar i Plymouths b-lag nu Hans statistik från J-lagen är det inte många som rår på. Skulle vara Lauri Dalla Valle isf
Citera
2008-02-14, 10:35
Medlem
Fastidios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Jasså, där ser man.

Kom på en till när jag såg en snutt av Tunisien - Senegal i ACN, nämligen tunisiern Hatem Trabelsi. Vad hände efter sejouren i Man City?

Även portugisen João(stavning?) Pinto som lirade i EM 2000 om jag inte minns fel. Var väl rätt gammal redan då så han kanske har slutat? Någon som vet ifall han har något tränarjobb eller liknande?
Joao Pinto spelar i Braga. Trabelsi är i något lag i Saudiarabien eller Qatar.
Citera
2008-07-05, 00:14
Medlem
stukas avatar
Lukas Castroman, fd Lazio och med drömmål mot Roma (Juve?) bland annat?

Javier Palermo? Jävligt osäker på namnet här men snubben är argentinare och missade tre straffar i samma match i en landskamp en gång. Nån som vet?
Citera
2008-07-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuka

Javier Palermo? Jävligt osäker på namnet här men snubben är argentinare och missade tre straffar i samma match i en landskamp en gång. Nån som vet?

Castroman är i Boca, Argentina. Palermo vet jag icke.
Citera
2008-07-05, 00:18
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:

Ar det Martin Palermo du menar. Sa lirar han i Argentina, har for mig det ar Boca. Han forsokte vall i Spanien men lyckades aldrig riktigt, I sydamerika har han dock alltid varit giftig!
Citera
2008-07-05, 00:54
Medlem
stukas avatar
Båda i Boca alltså? Gracias!
Citera
2008-07-05, 11:52
Medlem
Någon som vet vad Dario Hubner håller på med nuförtiden? Minns att han öste in mål för någon mindre klubb i seria A trots att han var ganska gammal då. Han borde ju ha avslutat karriären nu tycker jag och kanske tränar något lag.
Citera
2008-07-05, 11:57
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Någon som vet vad Dario Hubner håller på med nuförtiden? Minns att han öste in mål för någon mindre klubb i seria A trots att han var ganska gammal då. Han borde ju ha avslutat karriären nu tycker jag och kanske tränar något lag.

Tror att han öste in mål för både Brescia och Piacenza, vad han gör nu vet jag inte.
Citera
2008-07-25, 11:46
Medlem
Philliss avatar
Citat:

Har en vän från Boca. Palermo la av(?) tror jag. Oavsett blev han enormt hyllad för något år sedan och är en av de större i Boca-fansens ögon, dock inte så stor som Maradona.
Citera
2008-07-25, 12:19
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Hubner, killen som rökte ett paket cigg om dagen och ändå vann Serie A-skytteligan ett år.

Tror att han har lagt ned fotbollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in