2017-11-01, 21:32
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Låter mer som fiktion än verklighet.
låter som att du antingen är naiv eller inte insatt läs min tråd om kalla fakta avsnittet...
(FB) Fotbollsyndikatet Kalla Fakta. Allt om Programmet Spelarövergångar, Sarfo, Isak,

Med tanke på vissa skribenter här
en som ifrågasätter hörnflaggor och en annan som undrar varför lag kallas blåvitt och blågult så bör jag nog inte förvånas av nivån.
Citera
2017-11-01, 21:35
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
låter som att du antingen är naiv eller inte insatt läs min tråd om kalla fakta avsnittet...
(FB) Fotbollsyndikatet Kalla Fakta. Allt om Programmet Spelarövergångar, Sarfo, Isak,

Med tanke på vissa skribenter här
en som ifrågasätter hörnflaggor och en annan som undrar varför lag kallas blåvitt och blågult så bör jag nog inte förvånas av nivån.
Jag läste precis den tråden och du ordbajsar mer än Erik Niva och Simon Bank tillsammans samtidigt kommer du aldrig med källor mer än påstående och påhittade saker för att det ska låta klokt och sanningsenligt. En riktig foliehatt är du.

Jag säger det igen. Dina antagande låter mer som påhitt och spekulation än sanning.
Citera
2017-11-01, 21:36
Medlem
Tobias Sana trodde man ju skulle bli stor. Men icke de.
Citera
2017-11-01, 21:38
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Jag läste precis den tråden och du ordbajsar mer än Erik Niva och Simon Bank tillsammans samtidigt kommer du aldrig med källor mer än påstående och påhittade saker för att det ska låta klokt och sanningsenligt. En riktig foliehatt är du.

Jag säger det igen. Dina antagande låter mer som påhitt och spekulation än sanning.

Du är dum i huvudet det har du bevisat nu. Du antar en massa skit i en industri som du aldrig verkat i. Det här är lager på lager av saker man först efter att ha varit verksam inom fotbollen i många år.

Vad tror du hela Panamahärvan med Messi och massa av världens rikaste spelare handlar om är det också ordbajs?`
Citera
2017-11-01, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sabeforty

Likadant med Dusan Djuric, som efter Halmstad försvann.
Citera
2017-11-02, 09:26
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabeforty
Det beror nog väldigt mycket på hur man definierar "man". Han var knappt ordinarie i Blåvitt och stack helt obegripligt till Ajax, gjorde några bra matcher och då blev Hamrén kåt på honom.
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Likadant med Dusan Djuric, som efter Halmstad försvann.
Djuric hade väl en helt ok karriär i Schweiz(?) där han väl gjorde sig ett bra namn, sen tog han aldrig det där sista klivet som många hoppades på men att säga att han försvann är lite mycket.
Citera
2017-11-02, 14:28
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det beror nog väldigt mycket på hur man definierar "man". Han var knappt ordinarie i Blåvitt och stack helt obegripligt till Ajax, gjorde några bra matcher och då blev Hamrén kåt på honom.

Djuric hade väl en helt ok karriär i Schweiz(?) där han väl gjorde sig ett bra namn, sen tog han aldrig det där sista klivet som många hoppades på men att säga att han försvann är lite mycket.

Kloka ord om bägge spelarna.
Citera
2017-11-04, 11:41
Medlem
uffeoboys avatar
Adam Johnson, sitter han inne fortfarande, vad gör han annars idag?
Det finns väl ingen klubb som vågar ta i honom.
Citera
2017-11-04, 15:50
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffeoboy
Han sitter fortfarande inne. Det blir nog svårt för honom att spela fotboll på hög nivå igen.
Citera
2017-11-05, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffeoboy

Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Han sitter fortfarande inne. Det blir nog svårt för honom att spela fotboll på hög nivå igen.

HM Prison Moorland
Citera
2017-11-05, 14:47
Avslutad
Spelaren i Tyskland som blev dömd till fängelse för anstiftan till mordbrand. Jag läste något om att han håller igång innanför murarna och hoppas få en chans när han kommer ut.
Citera
2017-11-05, 15:03
Medlem
Rdealss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Spelaren i Tyskland som blev dömd till fängelse för anstiftan till mordbrand. Jag läste något om att han håller igång innanför murarna och hoppas få en chans när han kommer ut.
Breno, brände väl ner sitt eget hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in