2006-04-12, 13:56
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinitsin
Han var tvungen att sluta på grund av en skada om jag inte minns fel.
Stämmer, knäskadad lade han av 2003 30 år gammal. Mycket tråkigt
Citera
2006-04-12, 14:33
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Stämmer, knäskadad lade han av 2003 30 år gammal. Mycket tråkigt
Hade för mig att han var med 2004, är tydligen lite förvirrad här. Han var alltså bara 21 bast när han var med 94?
Citera
2006-04-12, 16:29
Medlem
damooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Hade för mig att han var med 2004, är tydligen lite förvirrad här. Han var alltså bara 21 bast när han var med 94?

Jepp, i juni 2004 fanns Overmars med i Portugal....i juli slutade han!

http://sportsillustrated.cnn.com/2004/soccer/07/26/bc.sport.soccer.overmars.factbox/index.html
Citera
2006-04-12, 18:27
Medlem
!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Cissé är väl kvar i Liverpool såvitt jag vet.

Och Xavi är långtidsskadad och självklart kvar i Barcelona.

Hugo Viana har jag för mig är i Sporting Lissabon.

undrar inte vart dem speler :P
gav ett exempel från en serie som går på viasat 1 om olika länders talanger.
Citera
2006-04-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av el.txt
undrar inte vart dem speler :P
gav ett exempel från en serie som går på viasat 1 om olika länders talanger.

Haha då blev det en kraftig missuppfattning från min sida, kan tydligen hända även den bäste säger dom
Citera
2006-04-12, 21:24
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
I och för sig men han var inte ordinarie. Han hade kunnat vara deras fältherre. Samma sak här, väldigt stor talang som försvann från yppersta eliten.

Ok, så att vara med i Brasiliens VM-trupp och dessutom aspirera på en ordinarie plats är inte nog för dig!? Enligt mitt sätt att se det skulle en spelare i Brasiliens sjunde-uppställning kunna kallas för att tillhöra den "yppersta eliten".
Citera
2006-04-12, 21:30
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Känns som en ny Bovar Karim. Harbuzi kommer nog att hamna i den holländska tredjedivisionen inom 2-3 år.

Harbuzi är en otroligt mycket större talang än Bovar. Förhoppningsvis är han också en mer seriös spelare som vet vad som krävs av honom för att lyckas.

Citat:
Ursprungligen postat av el.txt
Hoppas att han är med i VM-truppen. Beror ju lite på vad han presterar nu.
Men som alla vet så är han riktiga ålder 28....
Bara hans morsa som fejkade hans födelsedatum så hon kunde utnyttja USAs bidrag några år till.

Jag är hyfsat övertygad om att du är ganska nära sanningen även om han nog knappast är just 28. Men visst är killen äldre än 16-17 som det står i passet. Vi lär veta svaret när han plötsligt slutar utvecklas vid 20 års ålder.
Citera
2006-04-13, 20:36
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Känns som en ny Bovar Karim. Harbuzi kommer nog att hamna i den holländska tredjedivisionen inom 2-3 år.

Harbuzi är en otroligt mycket större talang än Bovar. Förhoppningsvis är han också en mer seriös spelare som vet vad som krävs av honom för att lyckas.
Precis, Harbuzi är dessutom mycket mer ödmjuk och tror inte han är bäst i världen som Bovar gjorde(gör?). Känns hårt att jämföra de två rakt av, vi kan bara vänta och se.
Citera
2006-04-13, 20:42
Medlem
Vad gör flintisen Lombardo nu för tiden? Vet att han inte spelar fotboll och så, men vad gör han?

När jag ändå frågar. Vad gör Gabriel Batistuta och Rivaldo? Har Batigol lagt av helt eller? Spelar Rivaldo i Quatar eller nåt?
Citera
2006-04-13, 20:43
Medlem
LastCaresss avatar
Gary "Judas" Sundgren, vad hände med han ?
Citera
2006-04-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Har Batigol lagt av helt eller? Spelar Rivaldo i Quatar eller nåt?

Batistuta har lagt ner. Rivaldo är fortfarande aktiv på hög nivå, Olympiakos i Grekland och där verkar det gå bra för honom. Han är fortfarande med i diskussionen om en VM-plats.
Citera
2006-04-13, 23:36
Medlem
dumkopfs avatar
Hasse Blomqvist, årets nykomling i allsvenskan med Frölunda för några år sen, skadeförföljd och la av efter förra säsongen. En polare mötte Masthugget i en träningsmatch, och vem var med där om inte Hasse? Dominerade tydligen totalt och gjorde bl.a två mål innan han blev utbytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in