Resultat: .
0%
röster
2012-05-06, 14:16
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002

Kan men ens kalla Estigarribias hår för "frisyr"? Ser ju ut som att han skitit i att klippa sig i 4 månader:
http://www.vecchiasignora.it/public/vs/userimg/primo%20gol%20di%20Estigarribia.jpg

Den där bilden är gammal! Sist jag såg honom så hade han klippt sig, typ som Borriello. Desamma har faktiskt Storari gjort. Han hade också en "Orkar inte fixa frillan på 2 år" men nu har han snedbena. Med en RIKTIGT bra skäggväxt.

http://instagr.am/p/KH2mhzkIyz/

Storari är snygg. Esti försöker men går inte bra.
Senast redigerad av Saandro 2012-05-06 kl. 14:18.
2012-05-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Den där bilden är gammal! Sist jag såg honom så hade han klippt sig, typ som Borriello. Desamma har faktiskt Storari gjort. Han hade också en "Orkar inte fixa frillan på 2 år" men nu har han snedbena. Med en RIKTIGT bra skäggväxt.

http://instagr.am/p/KH2mhzkIyz/

Storari är snygg. Esti försöker men går inte bra.
Storaris vackra tv-ansikte gör ju dock att hans "Orkar inte fixa frillan på 2 år"-frilla blir betydligt snyggare än regndansaren Estigarribia's.

Ok, jag har inte sett så mycket Juventus på sistone (eller överhuvudtaget den här säsongen faktiskt, konstigt nog). Antar att han klippt sig efter påtryckningar från alla möjliga håll och kanter i Juventus, hans frilla kändes inte så mycket "lo stilo Juve".
2012-05-06, 18:26
Bannlyst
Jag skulle skämmas som supporter och medspelare ifall Inter lägger sig lätt ikväll för att försvåra för Juve.
2012-05-06, 19:31
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Jag skulle skämmas som supporter och medspelare ifall Inter lägger sig lätt ikväll för att försvåra för Juve.
Nja det skulle bara bevisa att Inter hatar Juve mer än sin egen stadsrival, det tar jag som ett hedersbetyg. Hur är det dom säger i den allsvenska tråden: "XXX berör".

Fyfan, idag kan allt avgöras, FATTAR NI DET!? Idag kan scudetton gå till antingen Juve eller Milan.
2012-05-06, 19:36
Medlem
Calogeros avatar
När man pratar om spelare med udda utseende har jag alltid tyckt att Sebastian Giovinco ser väldigt marsiansk ut. Han har ju en väldigt speciell skallform och ibland har jag misstänkt om det inte är en alien vi har att göra med. Han spelar ju dessutom utomjordiskt bra...
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45022000/jpg/_45022120_f70c1c34-de4e-4086-a7d8-b66fdfd3f090.jpg

En annan typ som ser skojig ut är Marco "hakan" Delvecchio.http://www.lenovae.it/wp-content/uploads/2012/04/del-vecchio-marco.jpg
2012-05-06, 19:42
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag har ställt den enkla frågan tidigare; Varför?

Alldeles oavsett resultatet i den första matchen så måste Milan vinna sin match.

Vare sig jag eller Cellino förstår. Men du får gärna förklara för mig som är lite långsam.

Milan mår bra av att vinna sin match oavsett resultat i Juves match, det är sant. Men det är inte nödvändigt om Juve kryssar eller förlorar. Därför ska matcherna spelas samtidigt. Kan stolpa upp det lite för den som inte orkar sätta sig in i tabellen:

Om Juve vinner:
*Milan måste vinna, allt annat ger Juve scudetton.

Om Juve kryssar:
*Milan behöver kryss för att ha samma utgångsläge inför sista matchen. Där möter Juve svåra Atalanta och måste vinna då Milan kör över Novara hemma.
*Milan vinner mot Inter och scudetton är i princip klar.
*Milan förlorar och är nu 2p efter. Då är man beroende av att Juve förlorar mot Atalanta.

Om Juve förlorar:
*Milan måste vinna för att gynnas av detta resultat. Vid kryss går man upp på samma poäng och är beroende av att Juve tappar poäng i sista.

Alltså är utgången av Cagliari-Juve väldigt relevant för matchen Inter-Milan.
2012-05-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Milan mår bra av att vinna sin match oavsett resultat i Juves match, det är sant. Men det är inte nödvändigt om Juve kryssar eller förlorar. Därför ska matcherna spelas samtidigt. Kan stolpa upp det lite för den som inte orkar sätta sig in i tabellen:

Om Juve vinner:
*Milan måste vinna, allt annat ger Juve scudetton.

Om Juve kryssar:
*Milan behöver kryss för att ha samma utgångsläge inför sista matchen. Där möter Juve svåra Atalanta och måste vinna då Milan kör över Novara hemma.
*Milan vinner mot Inter och scudetton är i princip klar.
*Milan förlorar och är nu 2p efter. Då är man beroende av att Juve förlorar mot Atalanta.

Om Juve förlorar:
*Milan måste vinna för att gynnas av detta resultat. Vid kryss går man upp på samma poäng och är beroende av att Juve tappar poäng i sista.

Alltså är utgången av Cagliari-Juve väldigt relevant för matchen Inter-Milan.
Jag tror du måste skriva långsammare, för jag förstår fortfarande inte.

Oavsett Juventus resultat så måste Milan vinna? Varför kunde de då inte spela kl 15:00?
2012-05-06, 19:57
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag tror du måste skriva långsammare, för jag förstår fortfarande inte.

Oavsett Juventus resultat så måste Milan vinna? Varför kunde de då inte spela kl 15:00?

Nej Milan måste inte vinna om Juventus inte vinner. Om målet är att ha kvar chansen på scudetton i sista omgången. Är målet däremot att vinna scudetton ikväll så måste man vinna, ja.
2012-05-06, 20:12
Medlem
David Pruttons avatar
Vi(Parma) blir alltså sämst nia i år!
En makalös bedrift egentligen, det var kontraktet som skulle räddas när Donadoni tillträdde.
Och Giovinco återigen - bådar väldigt gott inför EM.

Men, nu är det såklart fokus på kvällens härliga matcher. Blir givetvis derbyt för undertecknad och efter de många kaxiga (förvisso med all rätt) Juvesupportrars "firande" så håller jag en tumme för Milan. Underdogs har alltid lockat mig och Juve sitter onekligen i förarsätet. Något säger mig dock att de kan börja vackla...
2012-05-06, 20:12
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Tror helt klart att Milan kommer vinna över Inter ikväll. De har mer att spela för, och en Zlatan i absolut toppform. 3-1 till Milan är mitt tips.
2012-05-06, 20:35
Medlem
Saandros avatar
Antonio Di Natale:"We will go to Euro 2012 and then I will stop [playing], that'll be it."

Menar han i landslaget eller overall?
2012-05-06, 22:50
Medlem
kommunists avatar
Vilken stjärna Inters nya tränare är. Killen är full med karaktär och verkar skapa en kompiskänsla i laget, likt Mourinho och juves Conte. Mannen kommer synas ett bra tag till, helt säker på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in