Resultat: .
0%
röster
2010-10-25, 23:48
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Ja så här i efterhand känns det ju som att Yebda ligger nära en plats i startelvan när Pazienza gjorde ett bottennapp & Yebda en klockren, tung insats. Jag tyckte först att det var halvmärkligt att inte Zuniga kom in på högerkanten då det är hans utgångsposition egentligen, men Yebda verkar vara i mycket gott slag.

Det blev ganska tydligt att Yebda inte är någon kantspelare. Jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att komma in och spela på en kant när man egentligen är mer centralt lagd. Positionsspelet blir helt galet och det resulterar i feltajmade passningar och närkamper. Men när han sedan flyttades upp på innermittfältet så blev det rätt tydligt vad han går för - mycket fysik och en del passningsbriljans. Och Napoli åt sig sakteligen in i matchen.
2010-10-25, 23:50
Medlem
FabioAugustos avatar
Nicolao Dumitru, som hoppade in för Napoli, är tydligen född i Nacka. Han verkar sitta på ett svenskt pass, men har valt att representera Italien.
2010-10-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Nicolao Dumitru, som hoppade in för Napoli, är tydligen född i Nacka. Han verkar sitta på ett svenskt pass, men har valt att representera Italien.

Det var som fan! Han är ny i laget så jag hade dålig koll på honom. Udda med brasiliansk-rumänsk bakrund, och född i Sverige. Bra insats av honom idag.
2010-10-26, 00:21
Medlem
Haha det var som fan! Han gjorde ju en riktigt fin insats när han kom in. Tycker han borde tänka om angående vilket land han ska representera!
2010-10-26, 01:02
Medlem
NirvanAs avatar
Finns highlight/sammandrag från Napoli-Milan matchen någonstans?
2010-10-26, 02:08
Bannlyst
Citat:
TV4 Sport har fler tittare på Serie A i höst än vad La Liga hade i kanalen fram till samma tidpunkt ifjol. Trots att många bedömare har räknat ut ligan som iskall.

http://hussfelt.fotbollskanalen.se/2010/10/25/sverige-tittar-mest-pa-serie-a/
2010-10-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns highlight/sammandrag från Napoli-Milan matchen någonstans?

Youtube: napoli - milan 1-2 10/11
2010-10-26, 10:41
Medlem
DJ-Pandas avatar
Jag skulle gissa på att Milan och Inter kommer att ligga i toppen men att Milan inte riktigt håller mot Inter (sry Ibra) Inter tar ligan igen med en av världens bästa backlinje och en riktigt bra offensiv nu när Etó är på topp igen och får SPELA!
2010-10-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Det var som fan! Han är ny i laget så jag hade dålig koll på honom. Udda med brasiliansk-rumänsk bakrund, och född i Sverige. Bra insats av honom idag.
Haha, jag skämtade lite med kompisen som satt brevid mig under matchen igår: "Haha, lät som att han sa att han var född i Nacka". Men se på fan.
2010-10-26, 16:35
Bannlyst
Milos Krasic avstängd för filmning 2matcher.
2010-10-26, 16:58
Medlem
Fantastiska matcher mellan Inter och Sampdoria samt Napoli mot Milan. Kul att det var Abbiati, Oddo och Gattuso som ledde Milan, med tanke på fokuseringen på de stora stjärnorna.

Kul också att se dessa urladdningar, fyllda med den intensitet och vilja som verkar saknas i europaspelet.
2010-10-26, 16:58
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Milos Krasic avstängd för filmning 2matcher.
Amen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in