Citat:
Ursprungligen postat av Wyclectic
Nej jesus och Allah är inte samma person. Jesus är bara en av många profeter inom islam. För er är han Gud men inte oss.
spela roll. jag sa ju att det handlade om tre reservreligioner för att till varje pris manipulera oss.
Citat:
Ursprungligen postat av Itzcuintle
Utdrag från artikel om Vikingar på Wikipedia:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Viking#Plundrare
Utdrag från Wikipedia om livegenskap:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Livegenskap
Vissa vikingar hade tjänstefolk och/eller bönder som brukade deras mark åt dem som i princip var deras slavar.
Det hände även att man offrade någon av dem nån gång.
Jag vill ha slavar, så jag undrar.
När vi upprättar detta Asarike. Vem får man då ta som slav? Ja eller kidnappa som kammarjungfru eller vad man nu vill göra med vederbörande.
om du nu vill ha slavar kan väl du svara på det själv? fattar inte ens vad det har med saken att göra. ska vi börja diskutera om vikingarna hade horn eller inte också eller?
Citat:
Ursprungligen postat av PansarBuggy
Och vad i hela helvete har abort med humanism att göra?
Sätt dig in i den kirurgiska metodiken gällande abort och se videos där små människor blir utskrapade ur den varma tryggheten i livmodern för att läggas ute i kylan för att självdö, Kom sedan tillbaks och kalla det humant.
Det är inte någon liten cell efter flera månaders utveckling- det är en människa,
Sedan har jag svårt att se i ditt inlägg om du är nationalist eller inte, men det an du omöjligt vara, En nationalist vill att folket skall växa och bli starkare, inte döda hjälplösa framtida folkfränder.
det handlar om kvinnnliga rättigheter. hatar män som inte kan tänka sig in i hur det är att föda barn, en kvinna ska inte behöva gå igenom en sådan process om hon inte är redo att skaffa barn. vad fostret beträffar utsätts det inte för någon större smärta och självdör definitivt inte. tro mig, jag har sett sådana videos, men det vill inte du inse, för du sympatiserar med denna
islamiska sharialag.
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBrother
Haha, är du inte frisk i huvudet så har du ärligt talat ingen rätt att uttala dig om saker som du verkar ha noll koll på.
Asatron har inget med svensk nationalism att göra, på sin höjd så är det kulturnationalism för nordbor som vill knyta an till sin kulturella urreligion som nordbor hade innan kristendomen kom och våldtog Norden.
du själv då, du är så dum så du inte fattar att nationalism går ut på att hylla kultur och historia. kulturnationalism är bara nåt man säger för att förtydliga att kulturen är en så pass viktig del av en nationalstat. dessutom erkänner du att vi tvångskristnats, så vad fan är ditt problem? har du accepterat detta västerländska övergrepp mot ditt eget fosterland?!
Citat:
Ursprungligen postat av Waffen-SS
Nu är du allt ute och cyklar, vetenskapen har bevisat att Bibeln, Koranen, asatron o.s.v bara är påhittat trams, inte fan är jorden platt häller

det är en sak att negrer och andra undermänniskor tror på detta men det är skamligt att det fortfarande finns vita som tror på dessa sagor.
INGEN HAR NÅNSIN TROTT ATT JORDEN VARIT PLATT! (
http://sv.wikipedia.org/wiki/Platt_jord) btw så är vetenskapen ot, så det får vi ta i en annan tråd, men vad bra, då är vi iaf överens om att sverigedemokraternas pauluskramande pro-kristna religionspolitik SUGER! för övrigt så borde jag vara ett lysande exempel på att rasbiologin är överbevisad i denna fråga