Resultat: Vilket tema föredrar du?
Blå-svart
1,56%
2 röster
FB Beige
0,78%
1 röster
FB Lime
9,38%
12 röster
FB Noble Black v1.7
5,47%
7 röster
FB Redux
6,25%
8 röster
Flashback 2.0
8,59%
11 röster
Flashback Wood
41,41%
53 röster
FS Blue
3,91%
5 röster
Red Wine
1,56%
2 röster
Röd-Svart
4,69%
6 röster
Titan Grey v1.2
3,91%
5 röster
White Judgement v1.1
3,13%
4 röster
Ye Olde Blu
3,13%
4 röster
<Namnlöst>
6,25%
8 röster
2010-08-23, 15:09
  #37
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Jag har haft en del att göra på sistone så jag har fått prioritera moderering och att svara på alla PM, men jag ska lägga fram ärendet så fort jag kan.
Vi förlåter dig

Iallafall så länge någon kan rapportera hit lite då och då om temat har något ETA
2010-08-23, 19:47
  #38
Medlem
Wood-temat är helt klart snyggast, vill gärna se det som ett alternativ. Men ni kan väl lägga alla teman som alternativ?
2010-08-29, 18:41
  #39
Medlem
Svårt att välja mellan Wood och Redux. Tycker dock att Wood ibland känns jobbig, t.ex. ljusgrå/vit passar inte ihop med temat helt riktigt. Därför fick Redux min röst, så skulle vilja se den ersätta natt-teman
2010-09-04, 11:34
  #40
Medlem
a-has avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Wood-temat är helt klart snyggast, vill gärna se det som ett alternativ. Men ni kan väl lägga alla teman som alternativ?
Håller med, lite valfrihet vore inte fel. Annars tycker jag att lime är klart snyggast, vore kul att få använda det.

Gillar inte headern på wood-temat men annars ser väl även det bra ut. Men lime, klart bäst!
2010-09-04, 22:15
  #41
Medlem
BossesPizzerias avatar
Så när är omröstningen klar?
2010-09-04, 22:16
  #42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Så när är omröstningen klar?
När Flashback 2.0 har gått om Flashback Wood är det klart
2010-09-05, 16:50
  #43
Medlem
a-has avatar
105 röster - dags att agera!
2010-09-10, 14:52
  #44
Medlem
BossesPizzerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-ha
105 röster - dags att agera!
110 nu.
2010-09-17, 18:17
  #45
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Jag lade min röst på FB Wood.
Skulle gärna vilja se det temat som officiellt.

Jag härmar dig. Det var mörkt och mysigt.
2010-09-22, 11:18
  #46
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Ärendet ligger nu hos Admin.

Och är fixat!

· KLICK ·

// Mod
__________________
Senast redigerad av ÅnkelGunnar 2010-09-22 kl. 12:42.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in