2010-05-25, 10:29
Medlem
Först James Sullivan, sen Dio, nu Paul Gray.. Vart tar 2010 vägen?? :S
Citera
Medlem
Hatar slipknot så bryr mig inte så värst... Jävla fjollor som lyssnar på dem

R.I.P
Citera
Medlem
Tråkigt. Slipknot är ett bra band. Deras tidigare skivor är en klass för sig.

Ni som klagar på Wikipedia:
Istället för att komma med det vanliga argumentet att "vem som helst kan gå in och ändra" så kan ni väl komma med andra tillförlitliga källor? Wikipedia är såvitt jag vet rätt bra övervakat, man måste styrka sin information med en del andra källor och så vidare.
Citera
2010-05-25, 10:34
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Detta är sjukt jävla tråkigt, och jag grät faktiskt lite när jag fick reda på detta, Slipknot har alltid legat mig nära hjärtat, och är den musiken som jag helhjärtat har gått in för. Pauls död kommer antagligen få bandet splittrat nu, då dem vid flera tillfällen sagt att de ska splittra bandet ifall någon av bandmedlemmarna hade lämnat bandet eller av någon anledning skulle stryka med..

Höll på att skippa skolan för detta idag när jag fick reda på det, mår riktigt kasst över detta..

Har haft turen att se dem live 2 gånger, och båda gångerna har dem levererat oklanderliga och oförglömliga spelningar, de är ett band som var extrem bra live, och verkligen levde för sina fans.

R.i.P Paul Gray, stay (SIC) in heaven, once a maggot, always a maggot, because we're all a (SIC) fuckin people. <3
Som jag sa innan, listan över medlemmar som slutat är ju fem man lång och även om dom flesta bara var med något år i starten var ju Josh Brainard med dom fyra första åren och bandet har fortsatt ändå.
Citera
2010-05-25, 10:42
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Som jag sa innan, listan över medlemmar som slutat är ju fem man lång och även om dom flesta bara var med något år i starten var ju Josh Brainard med dom fyra första åren och bandet har fortsatt ändå.

Detta har dem sagt nu i 2-3 år, inte tidigare än dess, detta för att bandet kännt sig komplett och trivts så bra med varandra och därför inte velat ha några ersättare till dem som redan är/ nu var med.
Citera
2010-05-25, 10:48
Medlem
PsycholicRaves avatar
R.I.P Paul, fyfan för hur 2010 har utvecklat sig för musiken

Att hitta en ny basist lär bli svårt, vem klarar av att kränga på sig masken, gå upp på scenen och fylla hans plats? Att detta gänget varit statiskt sedan s/t utan några medlemsbyten alls gör det hela inte lättare heller...
Citera
2010-05-25, 10:50
Medlem
fy fan... R.I.P!
Citera
2010-05-25, 10:52
Medlem
PsycholicRaves avatar
Ja, hade sett fram emot deras kommande platta till 2012 som fan. Hppas de fortsätter på ett eller annat vis
Citera
2010-05-25, 11:00
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Detta har dem sagt nu i 2-3 år, inte tidigare än dess, detta för att bandet kännt sig komplett och trivts så bra med varandra och därför inte velat ha några ersättare till dem som redan är/ nu var med.

Ny basist, samma mask, spela på översta strängen så hårt du kan. People wont know the diffirence.
Citera
2010-05-25, 11:04
Medlem
InternetTuffings avatar
Såg detta igår, som ett "ex" Slipknot-fan tycker man ju detta är väldigt tråkigt, även om jag tycker att deras senaste platta sög getpung.

R.I.P Paul Grey
Citera
2010-05-25, 11:06
Medlem
Fy fan vad sorgligt..... Rest in peace Paul
Citera
2010-05-25, 11:07
Medlem
ziences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5e
Vilket jävla katastrofår för rock/metal. Nu räcker det!
Jag håller med, Jimmy Sullivans död tog hårt på mig dock. Kändes lite som att förlora den bästa musikern vi har idag. Riktigt vidrig känsla att veta att man aldrig kan få uppleva ruset av hans musik igen, ny musik dvs.

RIP Paul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in