2010-05-25, 01:41
Medlem
hansolo86s avatar
Fan va tråkigt.
Citera
Bannlyst
Lyssnar just nu på en del oldies och hoppas på en bättre framtid! Varför dör alla bara? :S
Citera
Medlem
rooobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Du vet att vem som helst kan gå in och lägga till/ta bort information på Wikipedia?

....

Ja, men om något som detta skulle skrivits felaktigt av nån lustigkurre så skulle det antagligen tagits bort av wiki på några minuter. Dom brukar vara rätt snabba med det.
Citera
2010-05-25, 01:48
Medlem
ParanoXs avatar
R.I.P Paul Gray 1972-2010
Citera
2010-05-25, 01:50
Medlem
Dronjaks avatar
Riktigt tråkigt .. Lyckats se dom live 2 ggr, men hade gärna viljat se dom fler gånger.
Citera
2010-05-25, 01:52
Bannlyst
Men vänta nu. Han skulle alltså få ett barn vid tillfället han dog? Och han dog av en överdos? Riktigt jävla klantigt. Det är inte synd om honom, snarare synd om hans familj. Man går fan inte och tar en överdos när man precis ska få ett barn. Fyfan så oansvarigt
Citera
2010-05-25, 01:53
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Fan vad synd, RIP, tack för all underbar musik. Jag såg Slipknot 2004 och det var bland det mest minnesvärda jag sett.
Citera
2010-05-25, 01:54
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Men vänta nu. Han skulle alltså få ett barn vid tillfället han dog? Och han dog av en överdos? Riktigt jävla klantigt. Det är inte synd om honom, snarare synd om hans familj. Man går fan inte och tar en överdos när man precis ska få ett barn. Fyfan så oansvarigt
Håller med, hoppas verkligen han hade mycket pengar kvar som hamnar både på konton till barnen och framför allt till frugan som ska ta hand om dom. Sedan är jag självklart ledsen som Slipknot-fan i denna mörka stund.
Citera
2010-05-25, 01:55
Bannlyst
Slipknot gillade man som liten skitunge så jag antar att det är lite synd kanske.
Citera
2010-05-25, 02:00
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Vet vi att han dog av en överdos? Det känns mer som ett rykte än så länge även om det självklart låter som en rimlig förklaring.
Citera
2010-05-25, 02:01
Bannlyst
Citat:

Är man knarkare så är man, då finns inget ord som "oansvarig" i ordförrådet.

Till posten ovanför mig, det har i alla fall sagts av medier, men det är ju inte alltid att lita på.
Men det är den anledningen jag tänkte att det var direkt i alla fall.
Citera
2010-05-25, 02:13
Medlem
MrOSs avatar
Va är grejen med musiker egentligen? Knarka ihjäl sig för att uppstå som martyrer eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in