2026-03-09, 16:19
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, jag vill minnas att hon såg litet märklig ut på flera bilder. Hur det nu såg ut i verkliga livet vet jag inte. Undrar hur många skönhetsingrepp som gjorts.
Jag tycker att hon ser mer eller mindre grotesk ut på många nytagna bilder:

https://www.svenskdam.se/noeje/silvias-anstaellda-i-fokus-pa-mello-efterfesten-beteendet-vaecker-reaktioner/11317997

Rynkig, slapp hud på halsen och pigmentfläckar i ansiktet. Naturligt i den åldern, men där ser man att inga skönhetsingrepp i världen kan hålla åldrandet på avstånd i all evighet. Dessutom börjar Victoria allt mer representera Sverige utomlands. Förra året var hon i Japan, och häromveckan i Lettland. Det verkar som om hon tar över allt fler av Silvias uppgifter. Silvia ställer också in allt oftare på grund av hälsoproblem. Kanske dags för Victoria att ta steget fullt ut...? Frågan är hur länge Silvia orkar åka till NYC på Childhood-galor? Kanske får Madeleine snart ta över...

Som sagt, det är naturligt att åldras, men Silvia som såg så bra ut som ung har verkligen inte åldrats väl. Vid en jämförelse ser de båda andra nordiska drottningarna, Sonja och Margrethe, bättre och mer välbevarade ut, och de är ganska mycket äldre än Silvia (Margrethe nästa fyra år äldre och Sonja sju år äldre, vilket är mycket i den åldern). Och då har ändå Margrethe varit storrökare sedan tonåren.
Senast redigerad av Katten1227 2026-03-09 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in