2010-06-19, 00:17
Medlem
Fightings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampis
Erm?
Stark självkänsla, rädd för att ens kompisar ska sno en tjej?
Tjejer tittar int på hur "snygga" killar är -.-, Dem letar efter en kille med självförtroende som kan skydda dem...

Haha nej, vi tittar på insidan.
Citera
2010-06-19, 11:04
Medlem
Arcturas avatar
Krångla inte till allt så mycket! Fundera inte på vad du SMS:at och om det var katastrof eller ej. Bjud INTE ut henne med kompisar, har varit med om något liknande och det är inte kul. Man känner sig rätt obekväm, uttittad osv. Hon vill väl förhoppningsvis inte träffa kompisarna, utan dej. Tro inte att hon är så säker och cool.Det är man inte när man är några och tjugo. Räkna med att hon är lika osäker som du. Bra utseende är absolut ingen garanti för bra självförtroende. Frågar man en sån tjej är hon ofta missnöjd ändå med sitt utseende. Vad tycker du själv är trevligt att göra? Fråga om hon vill hänga med , gör inga planer för det blir bara konstlat.MEN, prata inte om dej själv så mycket, om hon inte frågar. Fråga henne istället, vad hon gillar, om allt möjligt du kan komma på. Då känner hon sej i centrum och att du bryr dej. Lycka till!
Citera
2010-06-19, 23:11
Medlem
Arctura; med ditt inlägg gav du mig en ny styrka, att ta tag i bollarna och fråga ut damen. Jag tackar och bockar oerhört.

Jag återkommer efter helgen med nyheter.
Citera
2010-07-03, 18:29
Medlem
Pelmazos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayhemMiller
Arctura; med ditt inlägg gav du mig en ny styrka, att ta tag i bollarna och fråga ut damen. Jag tackar och bockar oerhört.

Jag återkommer efter helgen med nyheter.
Nu får du allt ta och återkomma med nyheter. Det här är ju spännande.
Citera
2010-07-12, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelmazo
Nu får du allt ta och återkomma med nyheter. Det här är ju spännande.

Det ser ut som att det inte blev nått av. Det var ej jag som starta denna tråd utan en vän kände sig lite för välkänd med sin egna användare så han lånade min. Han har inte snackat om henne alls sista tiden så tror han är ute på jakt efter annat kött faktist.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in