2004-04-19, 20:29
Medlem
Miricks avatar
Är sweet som fan tycker jag, men vad tror ni om en border på alla inläggsfönster? Det ser väldigt avklippt och konstigt ut på sista inlägget på varje sida. Kanske en enkel bevel lr liknande, I dunno.
Citera
2004-04-19, 21:20
Medlem
soft0s avatar
gillade också den blåa designen starkt... men var tog den vägen???
Borta helt plötsligt,,, jag som dampat till det, missat nån inställning... eller har ni tagit bort det igen?
Citera
2004-04-19, 22:30
Medlem
? Har ni haft designbyte i smyg?
Såg den aldrig...
Citera
2004-04-19, 22:34
Medlem
ahlmans avatar
Man kan välja mellan två olika stilar om man letar runt bland inställningarna lite.
En är blåaktig, och den andra är det klassiska gråa.
Lycka till.

Själv använder jag självklart det gråa.
Citera
2004-04-19, 22:36
Medlem
Är det designpratet som gjort mig mer uppmärksam eller har det faktiskt ändrats så att texten/länken blir röd när man håller musen över?
Citera
2004-04-19, 22:40
Medlem
soft0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Man kan välja mellan två olika stilar om man letar runt bland inställningarna lite.
En är blåaktig, och den andra är det klassiska gråa.
Lycka till.

Själv använder jag självklart det gråa.

var hittar du inställningen? Jag hittade den en gång,, men inte nu längre..
Citera
2004-04-20, 01:19
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
? Har ni haft designbyte i smyg?
Såg den aldrig...
Längst ner på forumet, under inläggen kunde man för någon dag sedan välja forumstil i en rullgardinsmeny. Valen var, om jag kommer ihåg rätt: "Flashback standard" eller "vBullentin". Den sistnämnda var en blåaktig variant helt utan reklam i toppen. Valmöjligheten är nu helt borta! Tror jag.
Citera
2004-04-20, 01:23
Medlem
soft0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Längst ner på forumet, under inläggen kunde man för någon dag sedan välja forumstil i en rullgardinsmeny. Valen var, om jag kommer ihåg rätt: "Flashback standard" eller "vBullentin". Den sistnämnda var en blåaktig variant helt utan reklam i toppen. Valmöjligheten är nu helt borta! Tror jag.
Så varför är det borta?
Jag hade den blåa och det var jävligt skönt , sen var det poff borta
Citera
2004-04-20, 06:30
Medlem
Miricks avatar
Det är väl inte en ny design egentligen; den kom nog för ett par månader sen eller nåt. Jag vet inte, jag är inte här så ofta. Jag tycker bara inte om inläggsfönstren. :P
Citera
2004-04-20, 12:35
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soft0
Så varför är det borta?
Jag hade den blåa och det var jävligt skönt , sen var det poff borta

Den saknade reklam.
Så kan vi ju inte ha det. Hur skulle det se ut.

Skämt o sida, så var det vBulletins default-version. Orsaken att den blev tillgänglig var att vi uppgraderade forumet ytterligare. Ingen större uppgradering, men förhoppningsvis blev kanske någon bugg fixad.

Nu är det är klart, och den fula blå versionen är borta. Allt är som de ska. Jättebra. :-)

admin
Citera
2004-04-20, 13:01
Medlem
Fat bastards avatar
Bra! Grått är vackert.
Citera
2004-04-20, 13:29
Medlem
soft0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Den saknade reklam.
Så kan vi ju inte ha det. Hur skulle det se ut.

Skämt o sida, så var det vBulletins default-version. Orsaken att den blev tillgänglig var att vi uppgraderade forumet ytterligare. Ingen större uppgradering, men förhoppningsvis blev kanske någon bugg fixad.

Nu är det är klart, och den fula blå versionen är borta. Allt är som de ska. Jättebra. :-)

admin

fula blå versionen <-

den fina blå menar du ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in