2010-06-09, 22:48
Medlem
cdxz11s avatar
Hehe även jag har hänt med polaren till ett övergivet hus en gång, hittade en gammal gittarr jag skulle testa att spela ett riff på men låg visst ett kattskelett i den o.O lagom trevligt.
Citera
2010-06-09, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Hehe även jag har hänt med polaren till ett övergivet hus en gång, hittade en gammal gittarr jag skulle testa att spela ett riff på men låg visst ett kattskelett i den o.O lagom trevligt.
Haha, man vet aldrig vad man hittar i övergivna hus
Edit: Kanske en massor av "Haschsprutor"
Citera
2010-06-09, 22:53
Medlem
DiscoDoo420s avatar
Hade ni tänkt att odla inne i huset kommer ni behöva lampor och därmed el. Hur tänkte du lösa det? Generator? Annars tycker jag att det är en utomordentlig ide! Kör hårt och glöm inte att lägga upp bilder på odlingen.
Citera
2010-06-09, 22:53
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukkali
Haha, man vet aldrig vad man hittar i övergivna hus
Edit: Kanske en massor av "Haschsprutor"

Haha precis, är ju säkert folk som kollar i de flesta övergivna husen emellanåt skulle jag gissa, vill man inte åka fast och få massa strul bör man undvika att odla på sådana platser :P Bättre att ställa ut några plantor i naturen isf.
Citera
2010-06-09, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoDoo420
Hade ni tänkt att odla inne i huset kommer ni behöva lampor och därmed el. Hur tänkte du lösa det? Generator? Annars tycker jag att det är en utomordentlig ide! Kör hårt och glöm inte att lägga upp bilder på odlingen.
Kollade kranarna och det kom vatten
Citera
2010-06-09, 22:55
Bannlyst
Citat:
Edit: Det fanns också brandalarm
Citera
2010-06-09, 22:56
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:

Jo, hur hade du tänkt få dit el då? Finns antagligen ingen el i huset och grannarna blir nog inte så glada om de hittar en lång förlängningsladd från sitt garage till det övergivna huset. diesel/bensingeneratorer är antagligen inte heller någon bra lösning då de låter en del.
Citera
2010-06-09, 22:57
Bannlyst
Citat:
Jo, hur hade du tänkt få dit el då? Finns antagligen ingen el i huset och grannarna blir nog inte så glada om de hittar en lång förlängningsladd från sitt garage till det övergivna huset. diesel/bensingeneratorer är antagligen inte heller någon bra lösning då de låter en del.
Kanske kan man få el från uttagen?
Citera
2010-06-09, 23:02
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Kanske kan man få el från uttagen?

Tror nog elbolaget slår av elen om ingen bor där, även om det skulle finnas el så skulle antingen elbolaget eller husets ägare märka av att det går åt el och undersöka vad som pågår.
Citera
2010-06-09, 23:04
Bannlyst
Citat:
Tror nog elbolaget slår av elen om ingen bor där, även om det skulle finnas el så skulle antingen elbolaget eller husets ägare märka av att det går åt el och undersöka vad som pågår.
word
Citera
2010-06-09, 23:06
Medlem
koppla förbi mätaren...
Citera
2010-06-09, 23:07
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny79
koppla förbi mätaren...

Då kommer elbolaget troligen märka det med, är ju en hel del odlingar i usa som åker fast just för att de snor el, så ingen smart lösning direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in