2002-10-02, 23:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Alltså de blå/gröna eller vad man nu ska kalla de för färg. SJälv kan jag käka fem-sex stycken på samma gång utan att bli mer än lite mysig. Jag vill ju bli rejält zonkad. Så jag har börjat röka de istället. Nu är frågan... Ska jag lägga upp små (smala) linor på folie som jag röker eller ska jag lasta på allt pulver med en gång och röka rubbet direkt? Eller ska jag blanda med koffazon så att det rinner lite fram och tillbaka som horse?
Citera
2002-10-03, 00:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Bästa sätt att inte rohypnol?

Kan man röka dem blå/gröna?
Citera
2002-10-03, 00:19
äldre konto (old)
Ej medlem
vad får du för effekt utav att röka roppar ??
Har aldrig provat å röka dom...
Citera
2002-10-03, 00:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid*Drops
vad får du för effekt utav att röka roppar ??
Har aldrig provat å röka dom...

Jag blir kokt i huvudet av att röka dem, gillar inte det alls

Om man röker dem så får man någon slags rus i typ 15min
i min grej alls!!.....
Citera
2002-10-04, 00:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Vill du bli helt bäng så ta dem med alkohol. Öl är att föredra, då man lätt tappar kontrollen helt med sprit.. Rök gärna en fet till oxå, men rök inte pillren. Vissa tycker det funkar bra, men jag tycker bara det är slöseri.
Citera
2002-10-04, 13:25
Medlem
Roger Pontares avatar
Krossa och strö ut ett tunt lager över foliet som du sen röker, funkar inte inte att röka i liner som med horset. Horset blir flytande, det blir inte roppar.
Citera
2002-10-04, 23:22
äldre konto (old)
Ej medlem
jallajalla: Javisst, den enda skillnaden som jag har märkt är att man måste vara mer noggrann när man hackar upp pillret. Plus att det smakar sämre. Iofs så finns det nog ingen medicin som smakar gott om man får för sig att röka den.

acid*Drops: Om jag käkar roppar (eller annan bensodiazepin) så blir jag mycket avslappnad. Alla besvär försvinner och jag blir världens snällaste människa. Om jag däremot röker roppar (eller annan benso) så bränner det ganska ordentligt i en kvarts sekund i halsen och lungorna. Sedan känns det som om huvudet exploderar, en mycket kraftig rush. Men det varar inte så lämge. Jag blir absolut inte våldsam, illamående eller något sånt. Jag blir bara totalt mongolid, men visst fab ör det kul. Ofta så brukar jag lova mig själv att sluta att röka piller, men när man bara har 5-6 stycken kvar så blir det lätt så att man kastar sig alla utom den sista som jag röker.

Roger Pontare: Jo, jag har märkt det. Efter lite experimenterande så har jag iofs upptäckt att man kan använda koffazon, precis på samma sätt som om man ska röka vitt heroin (man klämmer fast en koffazontablett i en foliebit och värmer försiktigt från undersidan så det rinner ut något vaxliknande som sedan får stelna). Det numer extraherade koffazonet kan man lägga en liten bit ifrån sin hög finkrossad rohypnol (eller annan benso beroende på vad man gillar och har tillgång till). Sedan värmer man under folien, under koffazonbiten som sedan blir flytande och rinner ihop med den krossade benson. På det viset kan man jaga drake som när man röker heroin. Fast det är lite väl mycket process för att jag ska orka med det. Jag brukar krossa en benso, sedan lägga upp hälften av pulvret som en lång och smal lina på ett ganska tunt folie. Sedan är det bara att värma från undersidan av folien och suga in röken genom en pip av något slag.

En idé skulle vara att krossa upp en eller två roppar och blanda med lite (och mycket välrostad) tobak för att sedan röka hink. Borde slå ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in