Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-12, 16:36
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Adblock verkar ju okej. Men det finns ingen extension som blockar pop-ups?

Finns per default i Safari, klicka Safari i menyraden -> Blockera popups, eller cmd-shift-k.
Men pop-ups som öppnas när du klickar en länk etc. vet jag inte om man kan blocka.
Citera
2012-01-11, 00:11
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshChark
Finns de någon extension tar bort flashbacks mellansida, "du lämnar nu flashback"?

Bumpar den här! Jag vill inte köra FF eller Chrome, trivs alldeles utmärkt med Safari men vill verkligen ha en sån här extension. Någon som vet var jag kan fixa det?
Citera
2012-01-11, 08:31
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .carl
Bumpar den här! Jag vill inte köra FF eller Chrome, trivs alldeles utmärkt med Safari men vill verkligen ha en sån här extension. Någon som vet var jag kan fixa det?

Kan inte hjälpa dig med det, men om du kör tex. AdBlocker extension kan du åtminstone permanentblocka all reklam och valfria bilder - inklusive bilden på katten på "Du lämnar nu..." sidan, det gör det hela lite smidigare.
Citera
2012-01-11, 18:25
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Kan inte hjälpa dig med det, men om du kör tex. AdBlocker extension kan du åtminstone permanentblocka all reklam och valfria bilder - inklusive bilden på katten på "Du lämnar nu..." sidan, det gör det hela lite smidigare.

Hmm, det kan vara en idé.. Går ju snabbare iallafall
Tack!
Citera
2015-03-06, 02:32
Medlem
Arbetarbroders avatar
BLI AV MED SAFARI EXTENSION (Widget Bar)
plz help!

Laddade hem Adblock till Safari på datorn och råkade i all hast och kanske nån vilja om ett bättre liv klicka i en sjukt kass extension som ökar området under webbadressen och lägger dit spännande saker som att det just nu är 27 F i New York, lite meningslösa nyheter som att Atlanta nu funderar på samkönade äktenskap och sån skit till New York Times och Washington Post.
Så följde en klocka med som visar tiden i New York (ofc) London och Tokyo och vilket jävla datum det är.

Skitful jävla extension. Sämst nånsin!
Hur blir man av med extension på Safari?
Denna extensionen är det:Extensions Safari Widget Bar
crap crap crap!!!

Skulle verkligen uppskatta om nån kunde hjälpa mig med tips så jag slipper detta, är rätt oteknisk så de är troligen inte så svårt.
Citera
2015-03-06, 07:35
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
BLI AV MED SAFARI EXTENSION (Widget Bar)
plz help!

Laddade hem Adblock till Safari på datorn och råkade i all hast och kanske nån vilja om ett bättre liv klicka i en sjukt kass extension som ökar området under webbadressen och lägger dit spännande saker som att det just nu är 27 F i New York, lite meningslösa nyheter som att Atlanta nu funderar på samkönade äktenskap och sån skit till New York Times och Washington Post.
Så följde en klocka med som visar tiden i New York (ofc) London och Tokyo och vilket jävla datum det är.

Skitful jävla extension. Sämst nånsin!
Hur blir man av med extension på Safari?
Denna extensionen är det:Extensions Safari Widget Bar
crap crap crap!!!

Skulle verkligen uppskatta om nån kunde hjälpa mig med tips så jag slipper detta, är rätt oteknisk så de är troligen inte så svårt.
Safari -> Inställningar -> Tillägg
Markera tillägget i vänster kolumn, klicka på Avinstallera rutan till höger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in