2004-04-17, 18:08
Bannlyst
Tycker det känns som om att ribban här inne på forumet ligger på olika nivåer från dag till dag. Om en person ena dagen blir varnad för att han kallar någon tramsmaja eller nåt annat lustigt så kan näste person 1 dag senare leva fan, kalla folk sjuka i huvudet etc. Det går då bra.

har man klara regler eller är det mer från fall till fall och upp till varje enskild moderator?

Bara en undran.
Citera
2004-04-17, 18:25
Medlem
LadyTieras avatar
bakom en varning ligger en diskussion modertorerna emellan för att få nivån så jämn som möjligt
Citera
2004-04-17, 18:45
Bannlyst
Hur har diskussionerna mellan moderatorerna varit angående tråden "Irak-attacken" i forumet "politik-utrikes"?
Citera
2004-04-17, 19:06
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Hur har diskussionerna mellan moderatorerna varit angående tråden "Irak-attacken" i forumet "politik-utrikes"?

har du åsikter om ett inlägg så klicka på report post
Citera
2004-04-17, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Hur ligger ribban?

Till vänster.

Tackar som frågar...

// Roger P.
Citera
2004-04-17, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Till vänster.

Tackar som frågar...

// Roger P.

du är så tröttsamt tråkig att mina ben somnar och jag får eksem i ögonen när du skriver dina tradiga, enformiga inlägg
Citera
2004-04-17, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Till vänster.

Tackar som frågar...

// Roger P.

Skärpning! HUR ligger ribban var frågan. Inte VAR. (Skiter i ditt PTV nu)

Mitt svar blir att ribban ligger (oftast) raklång...

Förlåt för OT svamlet.

Men ribban verkar verkligen ligga på olika nivåer olika dagar. Eller så är det bara en bedräglig känsla beroende på eget humör osv. Jag tror dom gör sitt bästa för att hålla en jämn nivå.
Citera
2004-04-17, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
du är så tröttsamt tråkig att mina ben somnar och jag får eksem i ögonen när du skriver dina tradiga, enformiga inlägg

Det beror inte på mig utan på att Du ägnar Dig åt självbefläckelse. Sluta masturbera framför datorn så ska Du se att känseln i benen kommer tillbaka, eksemen försvinner och håren i handflatorna glesnar...

// Roger P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in