2004-04-16, 21:50
Medlem
"3. Håll er till ämnet i tråde."

"Den som bryter mot någon av ovanstående regler kan få en tillsägelse. Flertalet tillsägelser som inte hörsammas kan resultera i en varning"

Håll er till ämnet nu ffs. ta eran off topic inlägg nån annanstans för jag vill bara ha svar från Admin och Admin2 och andra users som har samma problem som mej. INGEN ANNAN SKA SKRIVA I DENNA TRÅD!! trött på alla trådar med 50% off topic snack

ok nu till det jag starta tråden för.

1. Admin du skriver "Flashback Forum på svenska"
vad menas med det? allt är som det ska va för mig. på engelska o jag har loggat ut o loggat in o det är frotfarande eng text på meny o user CP och på inläggen står det "today 16:00" ska det stå "idag 16:00" eller vad??

2. Fixa dom här smilies. jag väljer "confused" smilie men det blir "Frown" smilie istället och så vidare. dom är ihopblandade helt o hållet. när man skriver tråd så kommer en smilie men när man kör Preview eller postar tråden/inlägget så kommer en annan smilie istället. jag har då aldrig varit på en sån här buggig (vbulletin). det var bättre förr med phpbb.

3. ett ex. kolla inlägget: http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=928857&postcount=11 inlägget slutar med "phpbb" och sen kommer ------- och sen min signature men problemet är att jag vill ha en eller 2

space från "phpbb" och ------- och min signature. du fattar?? det ska va så här:

"var bättre förr med phpbb
<---- SPACE ---->
<---- SPACE ---->
----------------------------------------
Have you seen this man? He should be considered armed and dangerous.
If you have any information concerning this case, please contact your local FBI office or the nearest AMERICAN EMBASSY"

men som vanligt är det nåt som buggar och hur många space jag än lägger där emellan så när själva inlägget är sparat så finns det ingen space där emellan..
Citera
2004-04-16, 21:55
Medlem
Fonuss avatar
Själva knapparna är ju fortfarande på Engelska. "Edit" "Quote" "Post a reply" Kan det vara så att knapparna är GIFFar och måste bytas manuellt?
Citera
2004-04-16, 22:04
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
Håll er till ämnet nu ffs. ta eran off topic inlägg nån annanstans för jag vill bara ha svar från Admin och Admin2 och andra users som har samma problem som mej. INGEN ANNAN SKA SKRIVA I DENNA TRÅD!! trött på alla trådar med 50% off topic snack.
För övrigt tycker jag kvällspressen suger.
Citera
2004-04-16, 22:41
Medlem
xatrixs avatar
Citat:

vad menas med det? allt är som det ska va för mig. på engelska o jag har loggat ut o loggat in o det är frotfarande eng text på meny o user CP och på inläggen står det "today 16:00" ska det stå "idag 16:00" eller vad??
Har du ändrat dina inställningar i User CP / Edit Options? Längst ned väljer man språk, och väljer jag svenska får jag upp forumet på svenska...
Citera
2004-04-16, 22:42
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonus
Själva knapparna är ju fortfarande på Engelska. "Edit" "Quote" "Post a reply" Kan det vara så att knapparna är GIFFar och måste bytas manuellt?
Jupp!
Citera
2004-04-17, 00:07
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Detta är ett jobb för admin att åtgärda.
Citera
2004-04-17, 13:24
Medlem
a4swes avatar
Citat:

Hur kan du tycka det, med alla trevliga nyheter om Robinsson och Farmen?
Citera
2004-04-17, 15:11
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoso

Det där var väl ganska onödigt.
Eller hur?
Jag ger dig härmed en offentlig tillsägelse.
Att medvetet bryta mot forumets netikett tillför varken diskussionen eller forumet något. Skärpning!

admin
Citera
2004-04-17, 15:16
Administrator
admins avatar
Citat:

När du inte är inloggad, bör svenska vara "default". Dvs förvalt automatiskt.

Givetvis är det lite småsaker kvar att fixa (gifbilder osv.). Men när du är inloggad, så väljer du själv vilket språk du vill ha förvalt. Du kan nu välja på svenska, norska och engelska.

admin
Citera
2004-04-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det där var väl ganska onödigt.
Eller hur?
Jag ger dig härmed en offentlig tillsägelse.
Att medvetet bryta mot forumets netikett tillför varken diskussionen eller forumet något. Skärpning!

admin

strunt i offentlig tilsägelse. Admin2 har redan gett han en varning o jag tycker att han förtjänar den varningen.
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=121515

jag skulle vilja se "a4swe" få en varning med för han skrev "Hur kan du tycka det, med alla trevliga nyheter om Robinsson och Farmen?" som svar till Zoso i denna tråd när jag skrev klart o tydlig att alla off topic människor skulle hålla sig borta
Citera
2004-04-17, 15:37
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
jag skulle vilja se "a4swe" få en varning med för han skrev "Hur kan du tycka det, med alla trevliga nyheter om Robinsson och Farmen?" som svar till Zoso i denna tråd när jag skrev klart o tydlig att alla off topic människor skulle hålla sig borta
För det första kan inte du hitta på egna regler i dina trådar.

För det andra så ska du också ha en varning, enligt regel 01: Rubriken ska visa vad inlägget handlar om.
Citera
2004-04-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
För det första kan inte du hitta på egna regler i dina trådar.

För det andra så ska du också ha en varning, enligt regel 01: Rubriken ska visa vad inlägget handlar om.
då blev denna tråd off topic med. så jävla kul o läs tråden igen och läs Admin2 varning till Zoso innan du skriver att jag hittar på egna regler i mina trådar.
http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=929629&postcount=1

make my day. ge mig en varning om du känner för det boogaloo.
starta upp en tråd i outlaw o diskuttera om att ge mig en varning men skriv inte i denna tråd igen tack. jag är bara ute efter svar från båda Admin eller andra som har samma problem som mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in