Citat:
Ursprungligen postat av mini-toddy
Du snackar bara skit. Jag är själv serb och håller inte på med något kriminellt. Har ett stort släkt träd med serber och där är alla förståndiga och inga jävla bergsjön blattar. Min far är civilekonom och tar hand om skatteverket i västragötalands regionen. Så käft bara hatar skitsnack.
Visst är det så...men du kan knappast förneka att serber oftare återfinns i grova våldsbrott och annan grov brottslighet. Men självklart är inte alla serber kriminella. Jag själv har finskt ursprung och det är inget jag hymlar med om att mina landsmän allt oftare återfinns på diverse parkbänkar än andra folkgrupper i landet. Men självklart är inte alla finnar rabiata fyllon som sitter och gapar åt folk på parkbänken. Men det förekommer oftare att man ser just finnar på parkbänken än andra folkgrupper, så det är liksom inget att hymla med. Så ta inte åt dig så personligt utav detta faktum utan försök istället att vända trenden och bryta fördommarna kring serber. Du och din familj är väl ett talande exempel på att alla serber inte är kriminella?