2010-08-03, 23:26
Bannlyst
Serber är ju väl turkar? Titta på deras fotbolls lag.

Men, alla serber jag har träffat är alltid aggressiva, speciellt de feta.
Citera
2010-08-03, 23:30
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mini-toddy
Du snackar bara skit. Jag är själv serb och håller inte på med något kriminellt. Har ett stort släkt träd med serber och där är alla förståndiga och inga jävla bergsjön blattar. Min far är civilekonom och tar hand om skatteverket i västragötalands regionen. Så käft bara hatar skitsnack.

Visst är det så...men du kan knappast förneka att serber oftare återfinns i grova våldsbrott och annan grov brottslighet. Men självklart är inte alla serber kriminella. Jag själv har finskt ursprung och det är inget jag hymlar med om att mina landsmän allt oftare återfinns på diverse parkbänkar än andra folkgrupper i landet. Men självklart är inte alla finnar rabiata fyllon som sitter och gapar åt folk på parkbänken. Men det förekommer oftare att man ser just finnar på parkbänken än andra folkgrupper, så det är liksom inget att hymla med. Så ta inte åt dig så personligt utav detta faktum utan försök istället att vända trenden och bryta fördommarna kring serber. Du och din familj är väl ett talande exempel på att alla serber inte är kriminella?
Citera
2010-08-05, 05:46
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Tja, har känt många juggar, och framförallt serber. Stort självhädelsebehov, våldsbenägna, fördomsfulla, idiotiskt nationalistiska, obildade. Därför kan dom lätt bli kriminella. Jag gillar inte alls juggar faktiskt, tur att jag sällan träffar någon numera.

Fördelen med juggarna är att dom assimilerar sig relativt fort och blandar sig med svenskar. Därmed försvinner deras dåliga sidor.

Juggar är dessutom rasister av rang, men det är ju dom flesta invandrare. Jag gillar inte rasister, därför bör invandringen minskas radikalt.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2010-08-05 kl. 06:01.
Citera
2010-09-30, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Serber är ju väl turkar? Titta på deras fotbolls lag.

Men, alla serber jag har träffat är alltid aggressiva, speciellt de feta.
Det konstiga är att majoriteten i alla trådar där folk postar om Serber är trevliga etc så har du skrivit aaaalltid att dom är uppkäftiga och kaxiga. Vart bor du om jag får fråga? Knappast i malmö eller någon albaniserad stad.
Citera
2010-09-30, 01:08
Bannlyst
Serber uppfattar jag som lugna men när dom väl tänder till så är det inte så kul...
Dom förekommer mest i organiserad brottslighet som oftast drabbar andra kriminella filurer.
Citera
2010-09-30, 10:41
Medlem
BandieraRossas avatar
De flesta av dagens kriminella serber i Sverige har antingen föräldrar som kom hit som arbetskraft för några årtionden sedan, eller är själva dessa arbetskraftsinvandrare. De uppfann mer eller mindre organiserad brottslighet i Sverige, vad jag har hört.

Dessa arbetskraftsinvandrande serber var överlag bönder eller andra lågutbildade, vilket kan förklara deras utvecklade förkärlek till kriminaliteten. Kriminalitet förekom på ett helt annat sätt i det forna Jugoslavien, inte på det organiserade sättet, utan snarare genom korruption - därav möjligheterna till juggemaffian i Sverige. Därmed inte sagt att alla arbetskraftsinvandrade serber eller deras föräldrar är kriminella.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in