2026-09-08, 16:55
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom har recenserade en hel del prylar också. Mängder med trådlösa hörlurar, tangentbord, möss och kontroller. En och annan soundbar och laptop också för den delen.
De skickar de tillbaka eller så blir de stämda. De där exemplaren har nog skickats runt till flera olika recensenter.
Citera
2026-09-08, 21:24
Medlem
Haha, jag tror att Martin har börjat kommentera Reddit-trådar. Har för mig att han använde aliaset Jakkal på GR förut.
Citera
2026-09-09, 04:29
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodiscnobuy
Haha, jag tror att Martin har börjat kommentera Reddit-trådar. Har för mig att han använde aliaset Jakkal på GR förut.
Vad skrivs? Vore kul att veta.
Citera
2026-09-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Vad skrivs? Vore kul att veta.
https://postimg.cc/gallery/sgCrCY5

Här är alla kommentarer i skärmdumpar.
Citera
2026-09-10, 12:12
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutgiltigfantasi
https://postimg.cc/gallery/sgCrCY5

Här är alla kommentarer i skärmdumpar.
Tack. Sjukt trögladdat men man fick en hint av vad som sagts ändå.
Citera
2026-09-10, 14:41
Medlem
Det är så synd att folk i Reddit-tråden får det att handla om Petter, när fokuset egentligen borde ligga på Martins bemötande av sina medlemmar. Det är hela tiden ”Petter har gjort si” och ”Petter har gjort så”, men man vägrar kommentera det som faktiskt står svart på vitt och kommer i stället med ursäkter och sidospår som inte har något med Martins bemötande att göra.
Citera
2026-09-10, 17:24
Medlem
Nu har alla på redaktionen avgått väldigt intressant är det slutet för gamereactor mån’tro
Citera
2026-09-10, 17:32
Medlem
Idag läggs gamereactor ner, alla slutar och sidan försvinner. Dom börjar böla nu i sina bloggar och så gråter dom ut att det har funnits folk som inte har gått med på deras woke agenda.

Jag skulle idag vilja tacka dom andra killarna som inte har gett upp genom åren utan att när vänsterpartisterna COnny och joel och dom töntarna har hållt på som tjurskalliga och hotat med att "vi bannar alla som säger ; go Woke, Go broke" och dragon age veilguard är inte alls woke osv, tack för att ni finns. För det är tack vare sånna som er, som aldrig gav upp hoppet, som kämpade vidare som är dagens riktiga hjältar. En stor eloge till er alla. Vi har alla sett er, vi har sett hur martin har varit kaxig och nu lyfter vi alla av hatten för er! Keep it strong!
Citera
2026-09-10, 17:37
Medlem
Amen brother! We made it. Lite kul att Martin sa att han satt 100% säker i redaktionen hahahahah
Citat:
Ursprungligen postat av l0keupp
Idag läggs gamereactor ner, alla slutar och sidan försvinner. Dom börjar böla nu i sina bloggar och så gråter dom ut att det har funnits folk som inte har gått med på deras woke agenda.

Jag skulle idag vilja tacka dom andra killarna som inte har gett upp genom åren utan att när vänsterpartisterna COnny och joel och dom töntarna har hållt på som tjurskalliga och hotat med att "vi bannar alla som säger ; go Woke, Go broke" och dragon age veilguard är inte alls woke osv, tack för att ni finns. För det är tack vare sånna som er, som aldrig gav upp hoppet, som kämpade vidare som är dagens riktiga hjältar. En stor eloge till er alla. Vi har alla sett er, vi har sett hur martin har varit kaxig och nu lyfter vi alla av hatten för er! Keep it strong!
Citera
2026-09-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodiscnobuy
Amen brother! We made it. Lite kul att Martin sa att han satt 100% säker i redaktionen hahahahah
Martin skulle inte kunna hitta sin verklighetsuppfattning om han ens satt på den. Men jag skulle säga att den som är värst är nog joel. När han förlorar ett arguement så istället för att erkänna att han faktiskt hade fel en gång så tar han bara bort kontot och fortsätter som att inget har hänt.

Det senaste är att sidan säljs.
Senast redigerad av l0keupp 2026-09-10 kl. 17:51.
Citera
2026-09-10, 17:57
Medlem
Hahaha, hela den här historien har ju utvecklats med nästan komiskt perfekt tajming. Såg nu dessutom att vissa av dem ska gå över till Missil. Man kan ju då fråga sig varför folk frivilligt väljer att gå till Petter, med tanke på hur ond han tydligen skulle ha varit enligt narrativet som målades upp.

Och så var det den där stora skandalen som skulle komma upp till ytan och förklara allt. Det lät dramatiskt då, men i efterhand verkar det mest ha varit tomma hot.

Det roligaste är nästan när Joel skriver:

”Vi ville skapa ett bättre klimat, en trevligare sajt och fortsätta leverera högkvalitativt content, och jag tycker faktiskt att vi var på god väg. Vi försökte göra Gamereactor till en plats där man kunde känna sig välkommen, där passionen fick stå i centrum och där man kunde prata om spel utan att varje diskussion behövde förvandlas till ett mindre världskrig.”

*Host, Martin Carlsson, någon?*

Just den formuleringen blir ju nästan komisk med tanke på hur det faktiskt utvecklade sig.

Med facit i hand är det svårt att inte uppskatta ironin. Gamereactor tappade personen som i mångt och mycket var synonym med sajten, medan han nu bygger upp något nytt och dessutom verkar få med sig folk därifrån.

Summan av kardemumman är väl ganska enkel: det är människorna bakom en produkt som ger den dess identitet. Att göra sig av med personen som under så lång tid formade GR kan därför mycket väl ha varit det största misstaget av dem alla.

Citat:
Ursprungligen postat av l0keupp
Martin skulle inte kunna hitta sin verklighetsuppfattning om han ens satt på den. Men jag skulle säga att den som är värst är nog joel. När han förlorar ett arguement så istället för att erkänna att han faktiskt hade fel en gång så tar han bara bort kontot och fortsätter som att inget har hänt.

Det senaste är att sidan säljs.
Citera
2026-09-10, 19:55
Medlem
Martin tog det inte bra tydligen https://www.gamereactor.se/blog/parveln/?page=1#1329033
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in