2010-12-16, 19:31
  #37
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Mitt första mail till Petter.

Värt att notera var att jag bifogade en skärmdump på min och den berörda personen i frågas konversation.

Petters svar


På vilket jag svarade följande -


Detta mail fick förmodligen Petters rövhål att tänjas till bristningsgränsen då han oförmögen till att hitta på något fyndigt svar kopierar mina flashiga uttryck (det fetstila) -


På detta svarade jag slutgiltigen -


Det sista mailet har jag inte fått svar på
Haha han blev ju helt ställd.. lägg upp detta på Gamereactors forum
Citera
2011-01-27, 04:36
  #38
Medlem
Pfft jag tror mer det är procedur än att de seriöst är antipirater. Jobbar man inom journalistik och media så lönar det sig att fjäska för etablissemanget. Även om det kanske inte är något hedervärt så kan jag samtidigt förstå deras situation.
Citera
2011-01-27, 06:02
  #39
Medlem
Har aldrig riktigt gillat GR. Tycker deras åsikter är helt åt helvete.

FZ är 100000 gr bättre
Citera
2011-01-31, 13:41
  #40
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Har man satt fan i båten får man ro honom i land, och har man som yrke att spela och recensera spel så får man också ta och spela klart dem. Så enkelt är det.
Med andra ord så skall ett spel som Gran Turismo 5 inte kunna recenseras förrän man satt en recensent på att spela det i två månader? Och hur ska man göra med spel som World of Warcraft, eller för den delen Final Fantasy XIII (hundra timmar speltid är inte ovanligt) Dragon Age: Origins, som tar runt femtio timmar att spela igenom (borträknat DLC), och som skiljer sig beroende på vilket kön man har, vilka handlingar man utför och vilken Origin man väljer? För att se alla slut och upptäcka allt så måste man spela det i minst trehundra timmar. Tror du verkligen att någon site eller tidning har råd att låta en recensent spela ett spel på heltid i en månad eller tre?
Citera
2011-03-06, 12:41
  #41
Medlem
Jorups avatar
Gillar verkligen tidningen och hemsidan. Petter är även han väldigt skön att ha att göra med.
Men visst har han gjort en del tveksamma grejer men även så mycket bra också.
Han är chefsredaktör på Gamereactor och nästan allt fokus ligger på honom. Någon gång kommer man råka göra bort sig men oavsett misstaget man gör så hamnar största skiten på människan i högst rang.

Visst kan man tycka att det är oprofessionellt att recensera ett spel efter att man inte spelat igenom hela fast han hade säkert sina orsaker.
Citera
2011-03-06, 18:02
  #42
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorup
Gillar verkligen tidningen och hemsidan. Petter är även han väldigt skön att ha att göra med.
Men visst har han gjort en del tveksamma grejer men även så mycket bra också.
Han är chefsredaktör på Gamereactor och nästan allt fokus ligger på honom. Någon gång kommer man råka göra bort sig men oavsett misstaget man gör så hamnar största skiten på människan i högst rang.

Visst kan man tycka att det är oprofessionellt att recensera ett spel efter att man inte spelat igenom hela fast han hade säkert sina orsaker.
Du är säkert en av hans rövslickare, kolla bara i brevlådan, forumet, hans blogg.. massa fjortisar som avgudar honom. Går fan inte att läsa något på sidan utan att bli lack.
Citera
2011-03-06, 23:36
  #43
Medlem
Jorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Du är säkert en av hans rövslickare, kolla bara i brevlådan, forumet, hans blogg.. massa fjortisar som avgudar honom. Går fan inte att läsa något på sidan utan att bli lack.

Men snälla. Bara för att jag inte väljer att spy galla över honom betyder väl inte det att jag är en av hans 10000000 rövslickare som jämt och ständigt är långt uppe i hans rektum och slickar rent?
Citera
2011-04-01, 11:48
  #44
Medlem
Murguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Mitt första mail till Petter.

Värt att notera var att jag bifogade en skärmdump på min och den berörda personen i frågas konversation.

Petters svar


På vilket jag svarade följande -


Detta mail fick förmodligen Petters rövhål att tänjas till bristningsgränsen då han oförmögen till att hitta på något fyndigt svar kopierar mina flashiga uttryck (det fetstila) -


På detta svarade jag slutgiltigen -


Det sista mailet har jag inte fått svar på

Klockrent, sä jävlka ägd
Citera
2012-01-05, 17:15
  #45
Medlem
Hittade ingen specifik Gamereactor-tråd, så postar i denna.

Har ännu ett bevis på att redaktionen på Gamereactor ej kan ta kritik. Jag postade en blogg där jag frågade helt simpelt varför Petter hade ändrat i mitt brev och lagt till "Bäste Petter". Ungefär 99% av medlemmarna blev totalt emot mig och började säga att det var en "klago-blogg" osv. Sedan kommer Den Store in och svarar. Han tar också hela bloggen som en klago-blogg. Sedan skriver han att jag hade med orden "Hjälp Petter" i rubriken och i brevet, vilket jag verkligen inte hade.

Inte nog med att han inte direkt svarar på min fråga, han säger att han aldrig mer kommer svara på brev jag skickar in. Boo-fucking-hoo liksom.

http://www.gamereactor.se/blog/donpipino/222851/
Här är själva bloggen. Brevet blev borttaget, men jag tror min poäng kommer med ändå.
Citera
2012-01-06, 16:03
  #46
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maidenboy666
Hittade ingen specifik Gamereactor-tråd, så postar i denna.

Har ännu ett bevis på att redaktionen på Gamereactor ej kan ta kritik. Jag postade en blogg där jag frågade helt simpelt varför Petter hade ändrat i mitt brev och lagt till "Bäste Petter". Ungefär 99% av medlemmarna blev totalt emot mig och började säga att det var en "klago-blogg" osv. Sedan kommer Den Store in och svarar. Han tar också hela bloggen som en klago-blogg. Sedan skriver han att jag hade med orden "Hjälp Petter" i rubriken och i brevet, vilket jag verkligen inte hade.

Inte nog med att han inte direkt svarar på min fråga, han säger att han aldrig mer kommer svara på brev jag skickar in. Boo-fucking-hoo liksom.

http://www.gamereactor.se/blog/donpipino/222851/
Här är själva bloggen. Brevet blev borttaget, men jag tror min poäng kommer med ändå.
Att du ens orkar
Väx upp istället din barnrumpa.
Citera
2012-01-06, 16:16
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Att du ens orkar
Väx upp istället din barnrumpa.

Yeah, jag är en barnrumpa Du tror inte att jag vet att själva ämnet är fjantigt och obetydligt? Var ju Petters reaktion jag syftade på såklart. Han som chefsredaktör ska kunna ta det där bättre än han gjorde.

Som sagt, att själva ämnet är barnsligt vet jag självklart. Men hey, vi vet ju att medelåldern på Gamereactor är låg, så jag passar väl där om jag är en barnrumpa
Citera
2013-04-10, 23:54
  #48
Medlem
ComviqKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maidenboy666
Yeah, jag är en barnrumpa Du tror inte att jag vet att själva ämnet är fjantigt och obetydligt? Var ju Petters reaktion jag syftade på såklart. Han som chefsredaktör ska kunna ta det där bättre än han gjorde.

Som sagt, att själva ämnet är barnsligt vet jag självklart. Men hey, vi vet ju att medelåldern på Gamereactor är låg, så jag passar väl där om jag är en barnrumpa

Ja men håll dig där då tönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in