Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-03, 19:32
Medlem
ligermans avatar
Tänkte installera windows 7 på mor å fars dator men tänkte på uppdateringarna. Dom kan inget om datorer typ och jag vet inte om jag vågar ha inställning på att den skall uppdatera automatiskt eller om den skall fråga innan man uppdaterar. Det jag menar är att det kan finnas nån uppdatering som då upptäcker att man inte har äkta windows 7 och inte äkta office och då inte vill ge några uppdateringar till ens dator senare eller nåt ännu värre? Kan det ske?
Citera
2010-06-03, 19:49
Medlem
madwolfs avatar
Ja, det finns en sådan uppdatering men kommer dock inte ihåg vad den heter... googla upp namnet på uppdateringen och tanka inte hem den bara så blir allt perfekt!
Citera
2010-06-03, 20:00
Medlem
Veeoons avatar
Har haft piratkopierat Windows 7 enda sen det kom ut första gången. Jag har laddat hem samtliga uppdateringar och ingenting har hänt. Känns kanske som Microsoft har insett att det inte går att bekämpa piratkopiorna i stor skala så dom har helt enkelt dirigera om resurser åt andra håll.
Citera
2010-06-03, 20:02
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Ja, det finns en sådan uppdatering men kommer dock inte ihåg vad den heter... googla upp namnet på uppdateringen och tanka inte hem den bara så blir allt perfekt!

Ja om det var jag som skulle undvika hade det varit lugnt men nu är det mina föräldrar så därför ja undrade. Men då får jag kryssa i att den skall fråga innan man uppdaterar då. Ska försöka hitta nu va skiten heter.
Citera
2010-06-03, 20:07
Medlem
mickelinds avatar
Update for Windows 7 KB971033
Citera
2010-06-03, 20:08
Medlem
madwolfs avatar
Okey, jag har då hittat den.

http://www.sweclockers.com/nyhet/10549-microsoft-stoppar-piratkopierade-windows-7

lycka till
Citera
2010-06-03, 20:17
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickelind
Update for Windows 7 KB971033

Najs! Bara den hittills eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera