2010-05-29, 22:59
Medlem
Dear Ol Blightys avatar
Såg intervjun på Cypern när Mankell försökte hoppa på kändisbåten till Gaza. Förutom ganska kraftig övervikt såg det ut som om händerna skakade på karln. Att han är extremt uppblåst och pretentiös är ju ingen nyhet, men frågan är om han är törstig också. Någon som vet?
Citera
2010-05-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dear Ol Blighty
Såg intervjun på Cypern när Mankell försökte hoppa på kändisbåten till Gaza. Förutom ganska kraftig övervikt såg det ut som om händerna skakade på karln. Att han är extremt uppblåst och pretentiös är ju ingen nyhet, men frågan är om han är törstig också. Någon som vet?

Gammelkommunister har alltid vodkan nära.
Citera
2010-05-30, 08:42
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear Ol Blighty

Han behöver säkert nåt stärkande efter de löjliga Wallanderfilmerna med Krister Henriksson. Men att han verkade ha abstinens framgick tydligt.
Citera
2010-05-30, 18:59
Medlem
2cool4schools avatar
Han är mer eller mindre alkad, ja.
Citera
2010-05-30, 20:42
Medlem
Har för mig att jag läste i nån intervju nyss att han bara dricker vatten till maten för att hans fru inte tycker om vin.
Citera
2010-05-30, 20:58
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Har för mig att jag läste i nån intervju nyss att han bara dricker vatten till maten för att hans fru inte tycker om vin.
Det läste jag också nyligen.
Citera
2010-05-30, 21:09
Medlem
Men hallå....!!!
Flyger fåglar ?
Simmar fiskar ?
Är bittra karlar över 60 förtjusta i alkohol..??
Citera
2010-05-30, 21:09
Medlem
2cool4schools avatar
Citat:

Jag har med egna ögon sett karln (darrhänt och svettig) svepa ett ½-litersglas med rödvin, för att genast hälla upp ett till. Men jag såg honom inte äta någonting. Kanske inte gör honom till alkoholist, men törstig är han allt.
Citera
2010-05-30, 21:42
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Jojo men vad gör när hans fru inte är närvarande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in