2010-05-29, 17:34
Medlem
€rics avatar
https://www.flashback.org/t1207217

RPat tråden, rpat typ alla hans senaste inlägg nu. Han spammar sönder på RYS men ingen MOD verkar bry sig i huvudtaget? Rpat sedan igår och ingen respons, förstår att de finns mycket och göra men det finns också rätt många mods?
Citera
2010-05-29, 17:38
Medlem
_abous avatar
Jag fattar inte, vad är problemet?

Edit: aha, såg nu. Det var väl inte hela världen, han ryker nog under dagen.
Men jag förstår dig, det är så jävla jobbigt när man irriterar sig på någon användare som bryter mot reglerna och inget händer.
Senast redigerad av _abou 2010-05-29 kl. 17:41.
Citera
2010-05-29, 17:39
Medlem
MrFingals avatar
Finns bara två mods i RYS och ingen av dem har varit aktiv idag så det är väl inte så konstigt att RPna inte blivit åtgärade än. Men det handlar ju inte heller om något större regelbrott så det är ganska lugnt.
Citera
2010-05-29, 17:54
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Finns bara två mods i RYS och ingen av dem har varit aktiv idag så det är väl inte så konstigt att RPna inte blivit åtgärade än. Men det handlar ju inte heller om något större regelbrott så det är ganska lugnt.

Nej, men la första rätt tidigt i går. Blir bara så jävla trött på se sånt här.
Citera
2010-05-29, 17:57
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Nej, men la första rätt tidigt i går. Blir bara så jävla trött på se sånt här.

Absolut, jag ville bara informera att mods inte kan moderera andra forum än sitt/sina egna och eftersom det bara rör sig om brott mot 0.xx(vad jag kunde se i alla fall) lär inte någon admin kliva in och åtgärda heller. Det är bara att bita ihop och hoppas att TTK eller BigFatCone loggar in och fixar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in