2010-05-27, 01:36
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
När var senaste gången (innan denna) som en nationalist blev utsatt för ett mordförsök av en AFA:it?
Citera
2010-05-27, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KLANGBOTTEN
När var senaste gången (innan denna) som en nationalist blev utsatt för ett mordförsök av en AFA:it?

Alldeles för länge sedan. Men om man är generös med rubriceringen "mordförsök" så kanske 6 juni i Göteborg, Jens Lindahl som lämnades bakom av sina tuffa polare en tidig morgon...
Citera
2010-05-27, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allt-Nu
Nej, det är AFA som knivar nassar i verkligheten. Och nassarna (läs Kalmargardet mfl) som hotar på internet med att kniva AFA i verkligheten. Så ligger det till. Varken mer eller mindre.

Slussen 07 *sjunger*
Citera
2010-05-27, 01:43
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Citat:
Alldeles för länge sedan. Men om man är generös med rubriceringen "mordförsök" så kanske 6 juni i Göteborg, Jens Lindahl som lämnades bakom av sina tuffa polare en tidig morgon...

Okej, tack för svaret. Fyra frågor:
  1. Hur rapporterade etablissemangsmedia kring händelsen 6 juni. Talade de klarspråk om vilka som stod bakom överfallet och vilken organisation den drabbade tillhörde?
  2. Greps och lagfördes gärningsmannen/gärningsmännen? Vilket straff fick de?
  3. Har nationalisterna utkrävt någon hämnd för överfallet den 6 juni?
  4. Tog AFA (eller någon annan) på sig dådet?
Senast redigerad av KLANGBOTTEN 2010-05-27 kl. 01:46.
Citera
2010-05-27, 01:58
Bannlyst
Citat:
  1. Hur rapporterade etablissemangsmedia kring händelsen 6 juni. Talade de klarspråk om vilka som stod bakom överfallet och vilken organisation den drabbade tillhörde?

1. Vet ej, men de lär ha skrivit att det var vänsterfolk.
2. Ja, det greps folk. Och de fick straff. Inte fängelse dock.
3. Ingen aning.
4. Ja, AFA Göteborg gjorde väl det som jag minns det.
Citera
2010-05-27, 02:00
Medlem
Troians avatar
Citat:

Sjätte juni 2008 bör tilläggas.
Citera
2010-05-27, 02:06
Medlem
Troians avatar
Citat:

1. Vet ej.
2. De kom förvånansvärt lindrigt undan, tycker jag. Åtta fick samhällstjänst i mellan 60 och 220 timmar, en fick samhällstjänst och skyddstillsyn, en fick tre månaders fängelse och skyddstillsyn. De flesta var i tonåren, så det kan nog bidragit till påföljden. Tycker däremot inte man kan kalla det för mordförsök.
3. Inte direkt, vad jag vet.
4. I attacken deltog personer från olika organisationer, så, nej. Men skulle tro att det finns organisationer som stödde angreppet.
Citera
2010-05-27, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras021
AFA Västerås har aldrig gjort något väsen av sig.

Är ofta Uppsala / Örebro som brukar vara här när det händer nå...

Det har du rätt i, jag kände Dennis förr i tiden, killen som sägs ha lett attacken, och så som jag känner honom är det 100% möjligt att så var fallet. Jag spyr galla över det här. Det här är en ultimat krigsförklaring mot oss nationella. Vi kan inte längre spela offer för mångkulturen, vi MÅSTE göra våra fiender till offer! Kompromisslös kamp är det vi behöver nu.
Citera
2010-05-27, 03:17
Medlem
MrVisstos avatar
Jag hörde för några veckor sedan här på FB om ett så kallat medborgargarde i Kalmar som lovade göra processen kort med AFA-iter som hade trakasserat medlemmar, ur vad som jag minns det, svenskarnas parti där. Jag har inte hört något om de utlovade repressalierna.

Kan denna attack ses som att AFA-folket nu anser att de är fritt fram för dem att attackera nationella utan konsekvenser ifrån de nationella leden, eftersom repressalier ej finns att vänta?

Hur kommer ni som är engagerade i svenskarnas parti reagera på denna attack?
Citera
2010-05-27, 08:39
Medlem
extravaganjas avatar
båda är lika jävla illa så de borde ta livet av varandra, världen borde bara blunda för sånt här.
Citera
2010-05-27, 08:57
Medlem
Turans avatar
http://svt.se/2.96110/1.2017711/mordforsok_i_hallstahammar?lid=senasteNytt_1765014
http://www.magazin24.se/koping/2010/05/27/misstankt-knivman-greps-i-koping

Fyra fulingar sitter hos polisen nu. Skönt att se att polisen faktiskt gör någonting den här gången.
Citera
2010-05-27, 09:09
Medlem
LojtnantWerners avatar
Jävla gnäll från båda sidor, ger man sig in i leken får man leken tåla, sluta blanda in snuten, lös problemet själva, den som blandar in snuten är inte min kamrat, inte så konstigt att detta händer, men det är väl förvånande för dem som kör en pacifistisk inställning, kanske lär folk sig att det inte är någon söndagsskola, så fram med vapnen och gnäll inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in