2010-05-27, 23:28
Medlem
minesofterrors avatar
tänk att man vart en vänster sedan 20 år tebax.. men mer och mer under årets lopp har man märkt att man näst intill blivit hjärntvättad.. Man hade palestinasjal, gick och skrek VIVA PALESTINA!!, tyckte att ALLA invandrare hade rätt att komma hit.. fy fan så heller.. ut med varenda pack som blivit dömda som mördat, våldtagit etc. och vi ska för helvete inte ha en enda jävla moské i Sverige!! Idag när man ser sig omkring så skäms man istället att man varit så jävla dum i skallen och gått på allt detta vänstertrams!!
Citera
2010-05-27, 23:30
Medlem
Lawbreakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comunistas
Tur att du har så bra moral och vet bäst herr Lawbreaker.
tja, JAG är iaf inte någon som försöker vinna poäng på att använda billiga kommentarer om användarnamn. Men i ditt fall bör du kanske inte säga något, eller?

cueball: givetvis, men till skillnad från de högerextrema, så är Afa:s mål just att bekämpa nazister med våld. Det som nationalisterna här försöker framstå som, är pacifistiska offer som intet gjort något ont, trots att de har ett flertal grova våldsbrott bakom sig.
Citera
2010-05-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cueball
Måste ju verkligen älska allt hyckleri bland "antifascister".
alla är vi hycklare, men som skrevs tidigare så säger dom att dom ska bekämpa fascism med våld, bra att någon gör det, så sållas dumma rasister ut från dom riktiga dårarna.
vad tror nassarna ska hända efter att alla "etniskt" ickesvenska medborgare lämnat landet?
invadera norge?
krossa dansken?
Citera
2010-05-27, 23:52
Medlem
Lootskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBrother
Dagens "Nationalister" och "Antifascister" kan gott möta upp en gång för alla och hugga ner varandra

Det skulle vara deras bästa bidrag till samhället.
Du kan inte jämföra Nationalister med Antifascister. Nationalism är varken extremt eller militant som Antifascism.

Dock så kan jag hålla med om att alla militanta Kommunister och Nazister gärna får hugga ner varandra. Men dem civiliserade extremisterna får gärna fortsätta trolla forum
Citera
2010-05-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minesofterror
tänk att man vart en vänster sedan 20 år tebax.. men mer och mer under årets lopp har man märkt att man näst intill blivit hjärntvättad.. Man hade palestinasjal, gick och skrek VIVA PALESTINA!!, tyckte att ALLA invandrare hade rätt att komma hit.. fy fan så heller.. ut med varenda pack som blivit dömda som mördat, våldtagit etc. och vi ska för helvete inte ha en enda jävla moské i Sverige!! Idag när man ser sig omkring så skäms man istället att man varit så jävla dum i skallen och gått på allt detta vänstertrams!!

Du ser, det allting handlar om egentligen är att få ut korrekta fakta till allmänheten, det som kallas demokrati...
Citera
2010-05-27, 23:57
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchtit
Jag är imponerad över hur dessa två uppenbara trollen har orkat hålla på i denna tråd hela dagen. De har i ca 20-25 sidor trollat. Att ingen mod ingriper, vart är ni!?
Är det inte samma person då?
Sätt bägge idioterna på Ignore!

Dennis vem?
Citera
2010-05-27, 23:58
Medlem
Sen sköter resten sig självt, för jag lovar människorna i det här landet kan tänka själva. Dom är inte så förståndshandikappade, eller hjärntvättade så dom inte kan se skillnad på svart och vitt, inte ens majoriteten av vänstern..
Citera
2010-05-27, 23:58
Medlem
BattleBrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lootskin
Du kan inte jämföra Nationalister med Antifascister. Nationalism är varken extremt eller militant som Antifascism.

Dock så kan jag hålla med om att alla militanta Kommunister och Nazister gärna får hugga ner varandra. Men dem civiliserade extremisterna får gärna fortsätta trolla forum

Adolf Hitler, Mussolini, Codreanu, O. Mosley och övriga nationalistiska/facistiska ledare hade vänt sig i graven om man såg dagens sk "Nationalister", dekadent patrask som bland annat använder sig av reggaemusik i sin propaganda?

Stalin, Lenin, Marx, Che Guevara you name it, de hade nog inte gett mycket för dagens "Antifacister" de heller för den delen.
Citera
2010-05-28, 00:00
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Vill återigen påtala vikten av att nationella måste beväpna sig. Att kunna försvara sig mot dessa varelser är ingen rättighet utan en skyldighet. Köp hem ett gäng billiga moraknivar att ha till de tillfällen när det är stor chans att bli visiterade av polis. Vid övriga tillfällen; välj en ordentlig kniv med blad på 200+ mm. Så ska vi nog se sedan hur många rödingar som lyckas attackera nationella och själva komma helskinnade undan. Även skyddsvästar är bra att ha, går att finna för 1 500 kr (knivvästar ska gå att finna billigare än så).

Tycker man inte om att bära kniv och försvara sitt eget liv så bör man väl sluta att vara offentlig. Det kommer bli mycket hårdare än såhär så det är lika bra att lägga ner på en gång isåfall och bidra till kampen på ett mer anonymt sätt.
Citera
2010-05-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Är det inte samma person då?
Sätt bägge idioterna på Ignore!

Dennis vem?

http://www.info14.com/2009-03-07-uppdatering_om_dennis_miraballes.html
Citera
2010-05-28, 00:07
Medlem
comunistass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker
tja, JAG är iaf inte någon som försöker vinna poäng på att använda billiga kommentarer om användarnamn. Men i ditt fall bör du kanske inte säga något, eller?

Nej, jag kunde bara inte låta bli. Jag blev nämligen lite provocerad av att du tog upp kålsuparteorin som jag anser är oriktig.

Vad menar du nu med det sista? Vad är det för konstigt i mitt fall?
Citera
2010-05-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
Vill återigen påtala vikten av att nationella måste beväpna sig. Att kunna försvara sig mot dessa varelser är ingen rättighet utan en skyldighet. Köp hem ett gäng billiga moraknivar att ha till de tillfällen när det är stor chans att bli visiterade av polis. Vid övriga tillfällen; välj en ordentlig kniv med blad på 200+ mm. Så ska vi nog se sedan hur många rödingar som lyckas attackera nationella och själva komma helskinnade undan. Även skyddsvästar är bra att ha, går att finna för 1 500 kr (knivvästar ska gå att finna billigare än så).

Tycker man inte om att bära kniv och försvara sitt eget liv så bör man väl sluta att vara offentlig. Det kommer bli mycket hårdare än såhär så det är lika bra att lägga ner på en gång isåfall och bidra till kampen på ett mer anonymt sätt.

Vi har redan ett dolt inbördeskrig i Sverige, bara det att inte många insett det ännu. Ta Black Cobras som exempel, dom har sådan enorm makt så dom kunde avstyra våldsamma upplopp/extremt många bilbränder i Danmark för ett par år år sedan.(Polisen klarade knappt av det)
Samma makt har dom garanterat i Sverige med, det är fakta vi måste inse i förebyggande syfte i framtiden, för bilbränderna/upploppen i Malmö, Gtb, Sthlm kommer eskalera i framtiden det är lika säkert som att solen kommer lysa igen imorgon.

Det du resonerar om ligger EV, (läs eventuellt) längre fram i framtiden, 10+år(och isåfall inte med moraknivar, utan automatvapen), och är inte aktuellt i detta läge. Just nu handlar det om att se till att följa övriga nordiska länder i invandringsfrågan, och ett första steg till det kan tas om SD kommer in i höst och kan framföra diverse fakta.
Senast redigerad av fallingdown 2010-05-28 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in