2010-05-27, 21:13
Medlem
soloniks avatar
Sysslar nationalisterna ens med sådana här våldsamheter, bortsett från när dom tvingas försvara sig under demonstrationer? Jag tycks endast höra om när AFA misshandlar ensamma stackare på väg hem, med 10 personer i ryggen och vapen i händerna. Nu vet jag ju förvisso att AFA inte är en demokratisk eller politiskt inriktad gruppering, snarare ett gäng vilsna ungdomar med bekräftelsebehov. Men hur ser det ut på nationalisternas sida, attackerar dom AFA-clowner oprovocerat också?

Inser inte dessa tomtar att hela Sverige skrattar åt dom och förstår att dom bara är ett gäng småbarn bakom maskering? Nu är jag inte på någons sida i ämnet, visserligen kommer jag att rösta på Sverigedemokraterna, men tittar man i den här tråden så ser man direkt vilka som är vilka. Stavfel, luddiga meningsuppbyggnader och patetiska försök till att förolämpa andra debattörer betyder genast att det är en vänsterextremist. Nationalisterna tycks åtminstone ha gått klart grundskolan och kan föra sig i skrift.

Jag menar, vem skriver "puss" i slutet av ett inlägg och "men, lilla sötnos", i början av ett inlägg? Det låter ganska obegåvat, så jag antar att det är en kvinnlig vänsterextremist.

Skrämmande att se hur dessa extremister, som är ett hot mot demokratin och yttrandefriheten, kan få gå lösa i samhället. Gillar man inte Sverige, yttrandefriheten och demokratin vi har här så kan man gott flytta, Nordkorea hade varit en idé för dessa muppar.

/Solonik
Citera
2010-05-27, 21:19
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt-Nu
Ja gör det! Bilda ett garde. Som i Kalmar!

Grejen är att vi patrioter inte skryter på nätet om våra aktioner.
Jag har personligen skadat den vänsterextrema rörelsen jävligt mycket genom skadegörelse, misshandel, trakasserier och våld.
Har aldrig blivit dömd för brott. Kan röra mig ostört var jag vill, när jag vill.

Om du sitter bredvid mig på bussen imorgon så skulle du inte ha en blekaste aning om vem jag är, eller vad jag gör...

Jag tycker som Public Enemies...fast alldeles tvärtemot.

Jag har hört erat skitsnack om att "återerövra gatan"
men den var ju aldrig eran
så håll käften för satan
Citera
2010-05-27, 21:21
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmjolk
165 klistermärkesuppsättning räknas nog egentligen inte som "aktion"

Det var mängder utav tidningsutdelningar och några demonstrationer ochså.

SMR kan stå på marxistiska Södermalm och ostört dela ut tidningar i flera timmar
Citera
2010-05-27, 21:21
Medlem
sushisushis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solonik
Sysslar nationalisterna ens med sådana här våldsamheter, bortsett från när dom tvingas försvara sig under demonstrationer? Jag tycks endast höra om när AFA misshandlar ensamma stackare på väg hem, med 10 personer i ryggen och vapen i händerna. Nu vet jag ju förvisso att AFA inte är en demokratisk eller politiskt inriktad gruppering, snarare ett gäng vilsna ungdomar med bekräftelsebehov. Men hur ser det ut på nationalisternas sida, attackerar dom AFA-clowner oprovocerat också?

Inser inte dessa tomtar att hela Sverige skrattar åt dom och förstår att dom bara är ett gäng småbarn bakom maskering? Nu är jag inte på någons sida i ämnet, visserligen kommer jag att rösta på Sverigedemokraterna, men tittar man i den här tråden så ser man direkt vilka som är vilka. Stavfel, luddiga meningsuppbyggnader och patetiska försök till att förolämpa andra debattörer betyder genast att det är en vänsterextremist. Nationalisterna tycks åtminstone ha gått klart grundskolan och kan föra sig i skrift.

Jag menar, vem skriver "puss" i slutet av ett inlägg och "men, lilla sötnos", i början av ett inlägg? Det låter ganska obegåvat, så jag antar att det är en kvinnlig vänsterextremist.

Skrämmande att se hur dessa extremister, som är ett hot mot demokratin och yttrandefriheten, kan få gå lösa i samhället. Gillar man inte Sverige, yttrandefriheten och demokratin vi har här så kan man gott flytta, Nordkorea hade varit en idé för dessa muppar.

/Solonik

kan inte göra annat än att hålla med.. nu skrev du dock allt detta förgäves då trollen inte blir berörda av befogad kritik och inte heller svarar på inlägg som innehåller någon form av argument eller seriösa påståenden..
Citera
2010-05-27, 21:22
Medlem
FreeThinkers avatar
Fyfan vilka små skitungar ni är. Ni sitter och hyllar avkummen som trappar upp våldet från era kontorsstolar.
Så om någon psykiskt störd nationell får tag på en puffra och skjuter vilt in i AFA demonstranter och dödar 4 så är det att se som en seger? Titta på oss och alla vi dödar, titta på vårat våld. Ni kaxade nu är ni döda haha vi är våldsammare och mer psykotiska än er!

Ok så AFA har fler mentalt störda individer. Grattis.
Citera
2010-05-27, 21:24
Medlem
Nästan så att jag har lust att stoppa khukrin i bältet och bege mig ut och sätta upp flygblad för att få det stora nöjet att försvara mig mot intelligensreserven.
Det spelar ingen roll vilka yttrandefrihetshatande svin jag får hacka ner, så länge de försöker använda våld mot mig är de lovliga byten.

Så vilka flygblad provocerar mest tror ni? Motiv av Stalin? Hitler? Muhammed? Mona Muslim?
Citera
2010-05-27, 21:28
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Eeehhh?
Jag har fan sett nassar fotografera klistermärkena de sätter upp. Och sen jävlar ska det upp en kamprapport om det. Så visst skryter ni om era "aktioner".
Jaha du kan röra dig ostört i sverige år 2010? Grattis?

Jag är aldrig rädd för att råka illa ut pga att jag är nationell. Jag ser mig aldrig bakom ryggen, och det finns ingen plats i Sverige jag är rädd att besöka.

Jag vet att jag på individnivå har bättre koll på individerna inom AFA, SUF och RF än vad dessa pajasar har koll på mig.
Citera
2010-05-27, 21:30
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Men lilla gubben. Det den nationella rörelsen gör är;

Drar ihop jävligt skärpiga demos, med sjukt lama paroller och lyckas skapa ihop uppåt 100st avfall som inte ens SAMHALL ville ha
Bevis 1

Sätter upp klistermärken och kallar detta för "politiska aktioner"
Bevis 2

Startar bloggar och hotar rödingar utan att göra nåt
Bevis 3

Nu vet vi ju hur det gick för de som dömdes i GBG (det var kanske "före din tid"). Samtliga sitter med skyddade identiteter. Flertalet fick påhälsningar i sina bostäder. En av de dömdas föräldrar tvingades efter en "make over" paniksälja sin bostad till underpris och fly staden med hela sin familj (ingen misstänkt eller dömd för detta). Vi har ju också mordbranden hos syndikalistparet (inte heller här har någon gripits eller lagförts). Det finns självklart inget som helst egenvärde i att ge sig på rödingar i tid och otid då deras "aktioner" i de flesta fall är att betrakta som irritationsmoment. Dock går väl åsikterna isär om huruvida preventivt självförsvar eller symboliska hämndaktion mot "random" röding är en vettig strategi. Det är ju inte speciellt svårt att leta upp en vänsterextremist och sticka kniven i honom/henne. Dock extremt dumdristigt, för att inte säga idiotiskt. Alla typer av våldsaktioner måste självklart föranledas av noggrann planering. Vi såg hur gripande gjordes omgående i gbg 08 och även i det aktuella fallet tog det inte mer än timmar innan polisen hade flertalet vänsterextremister i förvar. Det är ju inte direkt några välplanerade riktade aktioner vi talar om.

Det som hänt nu är väl att betrakta som värre än den grova misshandeln i gbg så det är väl troligt att någon form av lämplig aktion kommer genomföras. Individen som var drivande är ju identifierad och bevisligen hade man ganska bra koll på honom och hans bekantskapskrets sedan tidigare.
Citera
2010-05-27, 21:36
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Nu vet vi ju hur det gick för de som dömdes i GBG (det var kanske "före din tid"). Samtliga sitter med skyddade identiteter. Flertalet fick påhälsningar i sina bostäder. En av de dömdas föräldrar tvingades efter en "make over" paniksälja sin bostad till underpris och fly staden med hela sin familj (ingen misstänkt eller dömd för detta). Vi har ju också mordbranden hos syndikalistparet (inte heller här har någon gripits eller lagförts). Det finns självklart inget som helst egenvärde i att ge sig på rödingar i tid och otid då deras "aktioner" i de flesta fall är att betrakta som irritationsmoment. Dock går väl åsikterna isär om huruvida preventivt självförsvar eller symboliska hämndaktion mot "random" röding är en vettig strategi. Det är ju inte speciellt svårt att leta upp en vänsterextremist och sticka kniven i honom/henne. Dock extremt dumdristigt, för att inte säga idiotiskt. Alla typer av våldsaktioner måste självklart föranledas av noggrann planering. Vi såg hur gripande gjordes omgående i gbg 08 och även i det aktuella fallet tog det inte mer än timmar innan polisen hade flertalet vänsterextremister i förvar. Det är ju inte direkt några välplanerade riktade aktioner vi talar om.

Det som hänt nu är väl att betrakta som värre än den grova misshandeln i gbg så det är väl troligt att någon form av lämplig aktion kommer genomföras. Individen som var drivande är ju identifierad och bevisligen hade man ganska bra koll på honom och hans bekantskapskrets sedan tidigare.

Dessutom har en 19-åring redan gripits misstänkt för mordförsöket.
Snart så är dessa filurer dömda. Snart så är dom uthängda.

Vill fö poängtera att ALLA ledara för Revolutionära Fronten har åkt på rejält med stryk, det gäller både dem i Örebro, Sthlm och GBG.
Citera
2010-05-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Antal aktioner av Motståndsrörelsen hittills under år 2010; 167 st.

Senaste notering för SD; över 4%

Bonus; Nationell Idag kommer få några miljoner i presstöd årlige

...skulle inte ni "krossa fascismen"?!

Antal aktivister i Motståndsrörelsen: Minskat kraftigt.
Antal fängelsestraff för aktivister i Motståndsrörelsen: Ökat kraftigt.

Nationaldemokraternas medlemsbas är så dålig så man måste samarbeta med Fria för att få ihop folk, och dessutom snackar man om att bygga ett daghem för presstödet vilket skulle innebära att presstödet ryker.

Svenskarnas Parti var betydligt starkare när man var NSF.
Det blir inget folkets marsch, det blir troligen inget Salem.
Nordisk Ungdom tar på sig fler projekt än vad man har aktivister till vilket troligen kommer leda till utbrändhet och har bränt alla former av legitimitet man skulle kunnat uppnå med lärar-, och CUF-attacker. Ja, brunskjortorna är på frammarsch....

edit: Just ja, den störa nazistiska dmeonstrationen i år: 250 personer. Helsingborg. Tippar på 100-150 stycken i Västerås.

edit2: Det är inte så svårt att få ihop 167 aktioner på ett år när lite klistermärken på en kvällspromenad rapporteras in.
Senast redigerad av jerkitout 2010-05-27 kl. 21:46.
Citera
2010-05-27, 21:59
Medlem
lockbetets avatar
http://www.nationell.nu//arkiv/smrsydafrika/smr28.jpg

Vad är det för nisse bakom andra/tredje skylten? Han ser ju knappast ut att vara över 15. Vågar man gissa på att det är gamle mange södermans nyfunna (själsfrände) rekryt? Hell seger för fan!
Citera
2010-05-27, 22:01
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt-Nu
Då får vi hoppas att du får äta upp det där då...

http://svt.se/2.96110/1.2017711/politiskt_mordforsok_i_hallstahammar
Så där, nu kommer dom inte bara bli dömda i tingsrätten, dom kommer även att bli uthängde och behöva se sig bakom ryggen i många många år framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in