2004-04-11, 17:55
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testicula
Bra ide!

Hur går vi vidare? Vem ska kontaktas?

Även om jag själv inte har bestämt mig för om jag tycker detta är en bra idé eller inte så har jag tagit upp frågan i outlaw.
Citera
2004-04-11, 18:08
Medlem
Schaffers avatar
Diskmaskinen går och alla mina stora glas som jag gillar att dricka coca cola ur är på disk.

/Schaffer
Citera
2004-04-11, 22:53
Medlem
MooGyMaNs avatar
bra förslag! Fast här måste det väl ändå finnas en viss risk för diverse förtal av företag...
Citera
2004-04-12, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Diskmaskinen går och alla mina stora glas som jag gillar att dricka coca cola ur är på disk.

/Schaffer

Tragiskt. Måste tära på psyket. Har du någon vuxen du kan prata med?
Citera
2004-04-12, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MooGyMaN
bra förslag! Fast här måste det väl ändå finnas en viss risk för diverse förtal av företag...

Nja... Man måste väl inte nödväntigtvis nämna vilket företag det gäller. Det skulle nog snarast vara till nackdel för postaren som kanske kan identifieras. Dessutom tror jag inte att det är olagligt om man är saklig och håller sig till sanningen.
Citera
2004-04-12, 15:09
Medlem
a4swes avatar
Ett forum vid namn "utbildnin & arbesliv" eller liknande låter som en mycket bra ide.
Citera
2004-04-12, 18:55
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jag skulle definitivt titta in - ofta - ett utmärkt förslag.
Citera
2004-04-21, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Även om jag själv inte har bestämt mig för om jag tycker detta är en bra idé eller inte så har jag tagit upp frågan i outlaw.

Tänkte bara höra hur det går med utredandet i outlaw. Jag några uppslag som skulle sitta fint i detta nya forum.

Kan man tillsvidare posta arbetsrelaterade ämnen i Ekonomi utan att riskera trådflyttning, utskällning och IP-banning?
Citera
2004-04-22, 11:56
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testicula
Tänkte bara höra hur det går med utredandet i outlaw. Jag några uppslag som skulle sitta fint i detta nya forum.

Diskussionen har avstannat lite. Men jag ska påminna admin så ni får ett uttalande.
Citera
2004-04-26, 10:28
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Diskussionen har avstannat lite. Men jag ska påminna admin så ni får ett uttalande.
OK... då lyfter jag tråden - upp i ljuset igen. Pellenez, kan du vara snäll och påminna admin igen
Citera
2004-04-26, 12:09
Medlem
Carcasss avatar
Jag måste säga att det låter som en mycket bra idé!
Citera
2004-04-26, 12:26
Medlem
Tycker också idén är mycket bra, kommer nog att drivas igenom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in