2004-04-10, 00:56
Medlem
Svavels avatar
Syftar speciellt på bil/motor forumet. Vafan ska så många spela kunniga för utan att ha en aning om vad dom snackar om. 90% som tror sej veta allt om överladdning, tändning, komp., avgasflöde etc. Har nog aldrig ens bytt tändstift på en bil utan bara suttit o läst (kanske inte ens de). Varför bara 'snacka' ?
Tss...
Citera
2004-04-10, 01:01
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavel
Syftar speciellt på bil/motor forumet. Vafan ska så många spela kunniga för utan att ha en aning om vad dom snackar om. 90% som tror sej veta allt om överladdning, tändning, komp., avgasflöde etc. Har nog aldrig ens bytt tändstift på en bil utan bara suttit o läst (kanske inte ens de). Varför bara 'snacka' ?
Tss...

Tja, mina egna erfarenheter säger mig att alla gamla moppepojkar är på det sättet. Nu har de växt upp.
Citera
2004-04-10, 01:13
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavel
Tss...
Ett område jag aldrig skulle svamla inom. *respekt för yrkesmän*

Jag kollar på mina gamla VHS-inspelningar av 'Macken' istället.

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Hatar motorolja på händerna*
Citera
2004-04-10, 08:32
Medlem
Pellenezs avatar
Jag kan inte ett jälva dugg om bilar, så det är jag som ställer alla korkade frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in