2011-03-07, 13:56
Medlem
Troians avatar
Fjorton års fängelse för mord. Återkommer eventuellt med lite mer uppgifter...
Citera
2011-03-07, 21:16
Medlem
Min styvfarsa sitter i samma häkte som honom och dom spelar schack dagligen

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Fjorton års fängelse för mord. Återkommer eventuellt med lite mer uppgifter...
Citera
2011-03-07, 21:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessipessi87
Min styvfarsa sitter i samma häkte som honom och dom spelar schack dagligen
Välkommen till Flashback!

Vem vinner?
Citera
2011-03-07, 21:21
Medlem
Tack! Ja det har jag inte frågat.
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Välkommen till Flashback!

Vem vinner?
Citera
2011-03-17, 13:50
Medlem
Jaduu jag bara undrar vad din styvfarsa heter. Himla tråkigt att han fick så länge iaf. Han är hur schysst som helst. Han förtjänar aldrig 14 år. Samhället är skit som alltid. Alla bara snackar förut och visste inget om något alls. Dom tror vet allt. Och Z hade gjort saker förut dömd för två våldtäkter men det pratar inte folk om. L är en bra person ingen mördare iaf. han är riktig buisness man och är snäll mot alla människor som visar han respekt. Dom som är riktiga gol bögar är. Michelle A*e*una. Johan "Dossan" Byberg. Samantha A*e*una. Har tagit del av hela Fup hämta den från sollentuna. Många sjunger fint där
Citera
2011-03-18, 13:11
Medlem
Så en dömd våldtäktsman förtjänar att dö menar du??
Citera
2011-03-25, 08:06
Medlem
Quarrels avatar
-
Senast redigerad av Quarrel 2011-03-25 kl. 08:11. Anledning: Fel tråd
Citera
2011-03-27, 01:20
Medlem
latino88s avatar
Hade du vetat något om rättsystemet hur det är nu, så hade du vetat att en dömd våldtäcksman inte behöver vara en våldtäcksman.
Vet inte om Z är oskyldig dömd eller skyldig. Men det räcker att en tjej säger en sak; och politiker går på deras bana och dömer killar utan bevis utan ord mot ord samt bevis som rättsystemet kallar det då dem tar in kompisarnas vänner och säger hur dåligt hon mått.

Och tro mig många sitter utan riktiga bevis.

Döm inte en man du inte känner. Döm inte en man när du inte vet allt du behöver veta för att döma personen.

MVH
Citera
2011-03-27, 12:08
Medlem
saktaibackarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weeed1
Jaduu jag bara undrar vad din styvfarsa heter. Himla tråkigt att han fick så länge iaf. Han är hur schysst som helst. Han förtjänar aldrig 14 år. Samhället är skit som alltid. Alla bara snackar förut och visste inget om något alls. Dom tror vet allt. Och Z hade gjort saker förut dömd för två våldtäkter men det pratar inte folk om. L är en bra person ingen mördare iaf. han är riktig buisness man och är snäll mot alla människor som visar han respekt. Dom som är riktiga gol bögar är. Michelle A*e*una. Johan "Dossan" Byberg. Samantha A*e*una. Har tagit del av hela Fup hämta den från sollentuna. Många sjunger fint där

Lennart förtjänar livstid. Är man ingen mördare om man tar någons liv? Om du tagit del av FUP så vet du hur Z blev mördad och det var ingen olyckshändelse det var en rå avrättning, ett brutalt mord.

Lennart gick inte till polisen efteråt och angav sig själv, han ville mörda Z och det gjorde han och trodde att han kommit undan. Z var en mycket bättre människa än Lennart och människorna runt Lennart (antagligen dig med) kommer någonsin kunna bli.
Citera
2011-03-28, 13:17
Medlem
nej inte alls säger han är våldtäktsman. det var inte meningen att han dog ju. men ren avrättning inte alls. det var olycka som sagt har läst det genom fup. lelle kommer ut sedan som en ny och bra människa. men ni alla som var skyldiga honom pengar är nog glada nu
Citera
2011-05-23, 17:11
Medlem
Ivardonalds avatar
14 års fängelse blev det för att ha skjutit ihjäl sin kärleksrival i Jakobsberg. Domen kom den 4 mars i år.
http://vgnt.se/lurade-ut-sin-rival-i-skogen-%e2%80%93-skot-honom/
Citera
2011-11-15, 20:29
Medlem
Hur många blev dömda i denna historia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in