2010-05-23, 18:23
Medlem
anthropophobics avatar
Kanske bara var min dator som buggade ur men nyss var det en 17 årig tjej som hade blivit utslängd som behövde hjälp och tips med vad hon skulle göra. Uppdaterade tråden och "woops" så var den borta.

Varför slänga tråden som en person som är under 18 har skrivit?

Säger lagen som flashback följer något om att dylika trådar måste slängas om de är skrivna av någon som är under 18 år?

Annars tycker jag definitivt att användaren som skrivit tråden kan bannas, men känns onödigt att tråden ska slängas så att personen i fråga inte kan få hjälp.

Vad tycker ni?
Vad säger Admin och Moderatorerna?
Ber om ursäkt ifall detta redan har diskuteras, kanske är kass på att söka men hittade faktiskt ingenting om detta.
Senast redigerad av anthropophobic 2010-05-23 kl. 18:33.
Citera
2010-05-23, 18:33
Medlem
b0gfettos avatar
I flera fall så har tråden fått stå kvar och TS bannats, det är bra för då kan TS läsa svaren även fast den inte är medlem. Onödigt att slänga tråden, straffa istället dom som spammar ner tråden med ålderstrams.

EDIT: Nu är tråden tillbaka!
Senast redigerad av b0gfetto 2010-05-23 kl. 18:35.
Citera
2010-05-23, 18:37
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
det är bra för då kan TS läsa svaren även fast den inte är medlem. Onödigt att slänga tråden, straffa istället dom som spammar ner tråden med ålderstrams.

EDIT: Nu är tråden tillbaka!
Eller hur! Precis det jag menar. Okej fint.
Citera
2010-05-23, 18:51
Medlem
eXtremos avatar
Tror att den togs till omröstning eller dylikt för att sedan återställas.
Citera
2010-05-23, 19:05
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag moddade på ett annat forum och då kunde trådar försvinna medan man mergade eller tog bort trams..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in