2010-05-30, 13:18
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Men vad är du på för humör idag då? Jobbig lördagkväll? Gräl med flickvännen? Jag visade på en bild hur det ser ut när jag klickar på kontrollpanelen. Tyvärr är vi inte alla ämnade att bli rymdingenjörer så ibland behöver vi lite hjälp. Men du är lyckligt lottad som kan allt, men mindre lyckligt lottad som verkar ha total avsaknad av ödmjukhet, för det tar på krafterna att gå omkring och vara konstant irriterad.

Wermland
Ta inte illa upp, mitt inlägg var inte riktat enbart till dig.
Jag blir bara lite förbannad när folk använder program utan att veta fullt ut vad detta medför.
Jag brukar i allmänhet hjälpa alla som har problem, i form av förhållandevis ödmjuka inlägg.
Om denna ödmjukhet i något inlägg brister, så ber jag dig att ha överseende med det.
2010-05-30, 13:28
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Ta inte illa upp, mitt inlägg var inte riktat enbart till dig.
Jag blir bara lite förbannad när folk använder program utan att veta fullt ut vad detta medför.
Jag brukar i allmänhet hjälpa alla som har problem, i form av förhållandevis ödmjuka inlägg.
Om denna ödmjukhet i något inlägg brister, så ber jag dig att ha överseende med det.
Ok, då är vi vänner igen

Wermland
2010-05-30, 22:07
Medlem
ischs avatar
TS har fått svar och samt att frågan har varit uppe innan. Jag tycker det luktar låsning.

isch, mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in