Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-22, 02:20
Medlem
Jessicaffss avatar
Hejsan. Har windows 7, awsome MEN mitt explorer sparar inte tex nicknames address osv i formulär.

Småfrustrerande att behöva skriva in det varje gång. Brukar vara att det ploppar upp som alternativ när man skrivit första siffran/bokstaven.

Nån som vet var man ändrar den inställningen?
Citera
2010-05-22, 02:31
Medlem
Credzs avatar
Du går in här så löser det sig: http://www.mozilla-europe.org/sv/firefox/
Citera
2010-05-22, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Hejsan. Har windows 7, awsome MEN mitt explorer sparar inte tex nicknames address osv i formulär.

Småfrustrerande att behöva skriva in det varje gång. Brukar vara att det ploppar upp som alternativ när man skrivit första siffran/bokstaven.

Nån som vet var man ändrar den inställningen?

I Internet Explorer går du till menyn Verktyg --> Internetalternativ --> Fliken Innehåll --> Komplettera automatiskt --> Inställningar --> Klickar i Formulär --> OK --> Verkställ
Citera
2010-05-22, 02:51
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enricon
I Internet Explorer går du till menyn Verktyg --> Internetalternativ --> Fliken Innehåll --> Komplettera automatiskt --> Inställningar --> Klickar i Formulär --> OK --> Verkställ

tusentakk
Citera
2010-05-22, 02:57
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
tusentakk

huuum den var iklickad men appliceras obv inte...
Citera
2010-05-22, 03:02
Medlem
Citat:
huuum den var iklickad men appliceras obv inte...
Har du startat om browsern?
Sen måste du besöka en sida en gång först, sen när den memorerat vad du skrev kommer det att börja funka

Btw: Det är väl IE8 som du använder?

Edit: Funkar inte på alla sidor, då det finns sidor som av säkerhet inte vill att funktionen ska funka, så prova på typ google
Senast redigerad av enricon 2010-05-22 kl. 03:17.
Citera
2010-05-22, 03:30
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enricon
Har du startat om browsern?
Sen måste du besöka en sida en gång först, sen när den memorerat vad du skrev kommer det att börja funka

Btw: Det är väl IE8 som du använder?

Edit: Funkar inte på alla sidor, då det finns sidor som av säkerhet inte vill att funktionen ska funka, så prova på typ google

sant det fungerar förvisso på vissa sidor men inte alls lika frekvent som på vista eller på min mobil tex.

Jag får höra av mej ifall det inte blir bättre. tack hittills iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in