Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det har jag mycket svårt att tro. Jag förstår om du har svårt att erkänna dina fel, du är ju trots allt en moderator, en maktfullkomlig felfri sådan som förmodligen aldrig har satt din fot på en MC klubb.
Gör jag fel så erkänner jag, och jag är på inget som helst sätt maktfullkomlig så sluta bete dig som en jävla pajas. De argumenten har jag hört i snart 1½ år och det är rent nonsens varje gång.
Citat:
Jag tror att det endast är du som inte vill att det ska vara så i tråden, för om man kollar på alla kommentarer som har lagts in efter denna disskution började, så vill alla som har yttrat sig att vi ska få prata om vilka som har vilka hojar, varför dom förmodligen har valt denna hoj, varför dom inte kör en sådan hoj som dom i den andra klubben gör.
Jag flyttade ut tråden hit för att se om det faktiskt var som så att det bara är jag som tycker så, men än så länge verkar inte överdrivet många hålla med dig.
Sen är frågan om det ens är lönt att ta diskussionen eftersom du verker totalt oförmögen att lyssna. Jag har inte sagt att du inte får diskutera Outlaws val av motorcyklar, men ändå tjatar du om det gång på gång. Jag har sagt att i tråden om Outlaw så diskuteras Outlaw och allt som rör Outlaw. Vad du inte fattar är att det inte längre handlar om Outlaw när ni börjar leka motorcykelmagasin och recensera olika tillverkare och modeller.
Citat:
Kom igen nu, svälj din stolthet och erkänn att du var förhastad i ditt agerande och låt oss snacka MC klubbar som vi vill. Däremot så kan du ju ta och kolla igenom alla personliga påhopp och bassa dom som håller på med det.
Finns det inlägg du anser bryter mot regelverket så föreslår jag att du skickar en RP så tar jag tag i det direkt. Görs inte det finns risken att jag missar det.