Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-17, 18:49
Medlem
Lyssnat igenom hela plattan nu. Vissa låtar var mindre bra, speciellt dem med Gangsta Boo... helvete va jobbig röst hon har. Let's Role är lätt min favorit
Citera
2011-11-19, 06:07
Medlem
creteks avatar
lyssnat igenom hans nya album och måste bara säga att everything i love the most och "animal" var helt klart fetast, made in the usa var bra den med.
Citera
2011-11-24, 16:16
Medlem
är det någon som vet värför han inte dök upp som förband till wiz i stockholm i måndags?
gick ju fan dit för o se honom enbart, fuck wiz. fett besviken att han inte kom.
trunk muzik är en jävla fet skiva btw, har inte hunnit köpa radioactive än men tankat o lyssnat lite...
Citera
2011-11-26, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiNimE3
är det någon som vet värför han inte dök upp som förband till wiz i stockholm i måndags?
gick ju fan dit för o se honom enbart, fuck wiz. fett besviken att han inte kom.
trunk muzik är en jävla fet skiva btw, har inte hunnit köpa radioactive än men tankat o lyssnat lite...

Han har ställt in sin europaturne! Varför vet jag inte. Såg afficher för två veckor sedan med wiz och med yela som förband. Tänkte även jag köpa biljett enbart för yela men efter en snabb googling såg ja att han inte skulle komma endå. Falsk marknadsföring, kräv pengarna tillbaka.

Vad tycker ni om albumet? Har inte hunnit hela men introt var sjuuuukt tungt!

Föresten är han långt ifrån nya eminem, hans musikaliska förmåga är nog inte ens 10 procent av eminems. Han låter inte ens som em.
Citera
2011-11-26, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
lyssnat igenom hans nya album och måste bara säga att everything i love the most och "animal" var helt klart fetast, made in the usa var bra den med.
tycker made in usa beatet påminner om denna från eminem http://www.youtube.com/watch?v=qctZ3Q5J62M
Citera
2011-11-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSvensson
Han har ställt in sin europaturne! Varför vet jag inte. Såg afficher för två veckor sedan med wiz och med yela som förband. Tänkte även jag köpa biljett enbart för yela men efter en snabb googling såg ja att han inte skulle komma endå. Falsk marknadsföring, kräv pengarna tillbaka.

Vad tycker ni om albumet? Har inte hunnit hela men introt var sjuuuukt tungt!

Föresten är han långt ifrån nya eminem, hans musikaliska förmåga är nog inte ens 10 procent av eminems. Han låter inte ens som em.

damp att man inte googlade upp shitten innan man bokade då. orkar inte anstränga mig o ta tillbaka mina 400 dock haha. albumet är bra, inte lika bra som första enligt mig, finns en del skit låtar på't..
Citera
2011-11-27, 23:53
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiNimE3

Det är säkert en månad sedan arrangören till Wiz Khalifas Malmö-spelning ändrade förband från Yelawolf till nån annan förmåga. Så det är kanske bara Sthlms-arrangören som glömt ändra eller du som glömt hålla dig up-to-date

Jag tycker albumet är en rejäl besvikelse, med en massa tillrättalagda beats, tråkiga poprefränger och Yela rappar inte ens i närheten så bra som han gjorde på TrunkMuzik och på gästinhopp han gjort på senare tid.
Citera
2011-11-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Det är säkert en månad sedan arrangören till Wiz Khalifas Malmö-spelning ändrade förband från Yelawolf till nån annan förmåga. Så det är kanske bara Sthlms-arrangören som glömt ändra eller du som glömt hålla dig up-to-date

Jag tycker albumet är en rejäl besvikelse, med en massa tillrättalagda beats, tråkiga poprefränger och Yela rappar inte ens i närheten så bra som han gjorde på TrunkMuzik och på gästinhopp han gjort på senare tid.

håller med nu när ja lyssnat lite att Trunk Muzik är en MKT bättre skiva än Radioactive..
Citera
2011-12-11, 03:31
Medlem
Barc0s avatar
Spelas hans låtar på svensk radio?
Citera
2011-12-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Jag tycker han såg alldeles för stylad ut med alla tatueringar, guldkedjor och dylika.
Som att skivbolaget aktivt försökt skapa en ny Eminem men med alla attribut som stora gangsterrappare har idag.

Yela har väl inget med Eminem och göra. förutom att han är signad till Shady Records just nu men han har ju haft sin stil, vet inte hur länge men ja börja lyssna på honom när han släppte Trunk Muzik och jag ser inte någon koppling till han och Eminem på något sätt...
Citera
2012-01-10, 21:29
Medlem
CatFishBillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Spelas hans låtar på svensk radio?

Jag har då inte hört något från av honom på radio, Största sannolikhet borde väll vara att höra honom på typ p3? Har dock hört från folk på nätet att dom hört honom spela på radion men tvivlar.
Citera
2012-01-11, 14:31
Medlem
basseakers avatar
Gillar verkligen Yelawolf, kör på ett stuk som man kan förstå lite bättre än alla så många andra rappare som kommer ifrån USA som pumpar ut videos fulla utav glitter och glamour och hur mycket cash de har. Känns mycket mer jordnära.

Så länge han inte går samma väg som eminem och blir en gnällig liten fittan så kommer jag lyssna på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in